Vraag

Videoland niet te bedienen via ITVonline

  • 14 March 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb me zojuist aangemeld voor Videoland via KPN. Op zowel de App van KPN als via tv.kpn.com is dit niet te bedienen (staat er wel, maar is nauwelijks werkbaar). Welke optie is er om hier mee te kunnen werken?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Badge

Het beste is dan even om te bellen naar de help desk 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @RonnyK. Je kan alle On Demand items van Videoland bekijken via tv.kpn.com inderdaad. Wat is er niet werkbaar aan? Wellicht kan ik met je meedenken...

HI Paul, 

 

dank voor je reaktie. Wat niet werkt binnen tv.kpn.com, is de manier zoals het werkt binnen OnDemand. In OnDemand zie ik duidelijk het aanbod van Videoland, kan ik gerubriceerd zoeken. Als ik vergelijkbaar probeer via tv.kpn.com, dan krijg ik van alles door elkaar, met veelal aanbod van te huren films. Ik wil echter niet het verhuur-aanbod zien, ik wil primair zien wat in Videoland standaard beschikbaar is, binnen mijn abonnement. Nu moet ik langs alle films klikken, om te zien welke ik wel/niet via mijn abonnement al kan bekijken. 

 

Ronny

Reputatie 7
Badge +25

Hoi Ronny,

Duidelijk. Je wil dus een filter in kunnen stellen per zenderpakket (Videoland). Ik heb het voor je nagevraagd, en dat is iets waar aan gewerkt wordt. Ik weet nog niet precies wanneer het daadwerkelijk beschikbaar zal zijn, maar weet dat dit dus wel gaat komen. 

Hi Paul, 

 

dank voor je antwoord. Verbaast me overigens wel dat het er (nog) niet in zit. Ik zie namelijk al vragen van langere tijd terug, waar aangegeven wordt dat tijdelijk gebruik kan worden gemaakt, via itvonline, waar het wel werkt, waar het via tv.kpn.com niet werkt. Itvonline werkt nu niet meer, alleen tv.kpn.com werkt, maar je kunt daar niet zien, welke films/series onderdeel uitmaken van je VideoLand abonnement, terwijl je die wel kunt selecteren via het tv-kastje. Ik hoop dat het idd snel geregeld is, anders lijkt het abonnement regelen via Videoland zelf handiger… 

 

Ronny