Beantwoord

Videoland via iTV app

  • 30 March 2019
  • 13 reacties
  • 2193 keer bekeken

Ssorry late reactie ! Nu wordt het weer mooi weer en wil ik via de tablet videoland op de kpn app kijken , maar ik kan niets vinden, het werkt gewoon niet ! Misschien doe ik wat fout ? 😧

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 April 2019, 20:25

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Lydian, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Videoland heeft geen apart kopje in de KPN iTV app. Je kan wel gewoon op de serie of film zoeken, dan komt het alsnog naar voren 😉 Wil je laten weten of het je hiermee wel lukt?
Dit werkt niet goed , hij geeft aan ‘ niet gevonden ‘ ik heb nog niets kunnen vinden via de app !
Reputatie 7
Badge +21
Dat is vreemd! Kan je aangeven waar je precies op zoekt? Welke titels bijvoorbeeld, en op welke manier? En ben je op dat moment thuis verbonden met WiFi of ben je onderweg?
Even een mischien voor de hand liggende vraag ben je Videoland klant via KPN of bij Videoland zelf? In dat laatste geval zal het niet werken, je moet echt de juiste titel of woord uit de titel invoeren anders wordt er niks gevonden helaas.
Ik heb videoland via KPN, dus het geen probleem moeten zijn ! In de vorige app was een apart knopje en dat werkte perfect.
Nu wordt er niets gevonden, geen Witse geen Flikken geen Zonnetje in huis geen Soof enz .....!
I heb verbinding via WiFi
Dat is dan zeker vreemd, je kan proberen de app opnieuw te installeren hoewel dat voor het zoeken niks zou moeten uitmaken.
Reputatie 7
Badge +21
@Lydian, dat is vreemd! Heb je de tip van @Galdor68 al geprobeerd? Mocht dat niet werken, wil je dan doorgeven wat voor toestel je gebruikt, en of je thuis bent / ergens anders met WiFi verbonden? Het is inderdaad geen apart knopje meer, maar via zoeken zou het gewoon moeten lukken. Kan je controleren of het op de tv-ontvanger wél werkt?
De tv ontvanger werkt goed , ik gebruik de app op een Samsung tablet en op mijn iPhone.
Ik gebruik de WiFi thuis .
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je reactie! Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan ga ik achter de schermen het een en ander testen en uitzoeken! Het opnieuw installeren heeft trouwens niet gewerkt, of heb je dit nog niet geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +21
@lydian ellen, ik heb geen reactie meer gezien en zie ook geen ingevuld Forum profiel. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?
Ik heb wel wat ingevuld en een reactie gegeven , maar ik kan heb hier ook nog niet op terug vinden .Ik ga nog een poging wagen
Reputatie 7
Badge +21
@lydian ellen, misschien een vreemde vraag hoor maar klik je ook op bewaren / opslaan als je jouw profiel aanvult? Ik zie namelijk nog steeds niks! 🙈

Reageer