Vraag

videoland via kpn

  • 16 March 2020
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb zojuist Videoland pakket afgenomen bij kpn. Ik kan bepaalde films niet vinden, nu lees ik dat kpn niet alle films en series heeft. Ik wil per direct het pakket opzeggen en geen geld betalen. Ik vind dit een vorm van oplichterij


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hmm, ik ben nog niets tegengekomen wat videolandpakket niet zou hebben en videoland.com wel. Zijn die films überhaupt wel daar beschikbaar. Er is tegenwoordig een enorme versnippering doordat alle studio's eigen diensten gestart zijn en hun productie voor zichzelf houden.

Zou je wat titels kunnen noemen.

P.S. door het te nemen ga je akkoord met de voorwaarden. Één van die voorwaarden is dat het voor minimaal 1 maand af genomen moet worden. Dus bv. van 16 maart t/m 16 april. Daarna wordt het echter per dag berekend en kun je het ook per dag per direct uitzetten.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Cc37, welkom hier. Het aanbod kan inderdaad verschillen tussen VL en KPN, ook al is het meeste wel bij beide beschikbaar. Ook ik ben benieuwd welke film/serie je bedoelt. Na de eerste maand kun je VL dagelijks opzeggen. Helaas niet eerder.

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Cc37, welkom hier. Het aanbod kan inderdaad verschillen tussen VL en KPN, ook al is het meeste wel bij beide beschikbaar. Ook ik ben benieuwd welke film/serie je bedoelt. Na de eerste maand kun je VL dagelijks opzeggen. Helaas niet eerder.

Ik vind het wel raar dat je bij KPN dezelfde prijs betaald als bij Videoland. Dan vind ik ook dat daar geen verschil in mag zitten qua films en series. Maar helaas kan KPN hier niks aan doen @Cc37, dit ligt toch echt aan RTL Nederland. Die maken die regeltjes, en KPN moet ze opvolgen. 😉