Beantwoord

Videoland via TV ontvanger

  • 12 December 2020
  • 3 reacties
  • 230 keer bekeken

Hallo, 

 

ik heb net jullie klantenservice aan de lijn gehad. Eerst stond ik 8 minuten in de wacht en werd ik opgehangen. Na weer 8 minuten in de wacht te staan kreeg ik jasmin aan de telefoon. Ik legde uit dat ik nu 1,5 week Videoland heb en die speciaal heb afgesloten om Hans betaald te kijken maar deze staat er helemaal niet op?! Ze adviseerde mij om in te loggen op Videoland zelf en het op mijn telefoon te kijken?! Hoe dan ik heb toch Videoland via KPN?! Toen ik zei dat ik dan geen Videoland meer wilde moest ik zelf inloggen op mijn kpn dit kon zij (ineens?) ook niet meer veranderen. Ik wil ook mijn geld terug. Dan sluit ik zelf wel een abonnement af bij Videoland. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door PeterG 12 December 2020, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ohhh, Hans betaalt de schade….

Ik moet nu weg maar zal over een uur, als ik terug ben, even kijken in het Videolandpakket.

Nota Bene: je hebt toch wel al het nieuwe menu?

 

Haii, ja ik heb hem helemaal op nieuw opgestart enzo. 😩

Als je nog het oude menu hebt, wat ik uit je reactie haal, dan kun je via de ontvanger de nieuwe series nog niet zien. Daar is geen ‘koppeling’ meer met het oude menu.

Je kunt ze dan WEL zien via de KPN ITV app voor smartphone, tablet en Samsung/LG televisie EN de website versie tv.kpn.com. (streamen met Chromecast mogelijk met app en website geopend in Google Chrome :wink: )

Het nieuwe menu zal dan in januari komen. Heb je nog een Motorola??? Omruilen dat ding!!!

kpn.com/omruilen.

Als je het nieuwe menu hebt, dan is Hans betaalt de schade wel via de ontvanger te krijgen. Anders dus op dit moment alleen app en website.