Vraag

VIP5202 AB raakt TV instelling kwijt

  • 22 May 2020
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Ik zet net de VIP5202 aan (voorzien van de test-firmware) maar mijn Philips 65OLED803 reageert niet op de VIP5202 afstandsbediening. Uiteindelijk de TV maar met zijn eigen AB aangezet. De TV reageerde dus totaal niet meer op de AB van de VIP5202. 

De AB maar opnieuw geprogrammeerd en nu doet hij het weer. Is dit iets wat vaker voorkomt? Want dan kan ik de notities om de de Philips TV in te programmeren maar in de buurt leggen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Heey @TFHFony,
Als je in de pilot groep zit dan dien je dit daar even aan te geven en niet hier :relaxed: . Ondersteuning loopt namelijk via het pilot topic. Dat is het makkelijkste omdat Fred daar boven op zit. 

Reputatie 6
Badge +8

Heey @TFHFony,
Als je in de pilot groep zit dan dien je dit daar even aan te geven en niet hier :relaxed: . Ondersteuning loopt namelijk via het pilot topic. Dat is het makkelijkste omdat Fred daar boven op zit. 

Ik vermoed dat dit niet met de pilot software te maken heeft, vandaar dat ik de vraag hier stel. De AB heeft namelijk geen update ontvangen voor deze pilot en is dus nog voorzien van zijn normale software. 

Reputatie 7
Badge +20

Ha @TFHFony Wellicht hoort dit inderdaad niet bij de pilot, ik durf dat zo niet te zeggen. Is het na het opnieuw koppelen nog weer gebeurt?

Reputatie 6
Badge +8

Ha @TFHFony Wellicht hoort dit inderdaad niet bij de pilot, ik durf dat zo niet te zeggen. Is het na het opnieuw koppelen nog weer gebeurt?

Nee, in de afgelopen dagen is het niet meer gebeurd. Maar het is wel vreemd dat de AB zo maar plots zijn instellingen kwijt is. Dus toch  maar een briefje in de la met de instelprocedure?

Reageer