Ik had een paar maanden maandelijkse opzegbare Internet van KPN en was zo tevreden met mijn KPN Box 12 modem dat ik besloten had om Ziggo op te zeggen en alles-in-een pakket bij KPN afsluiten. Vandaag de monteur op bezoek, vriendelijk en kundig. Echter, hij nam mijn nieuwe liefde de Box 12 tegen mijn wil mee (was mijn bij de klantenservice verzekerd dat dit niet zou gebeuren) en toen mijn TV aangesloten moest worden, was dit alleen mogelijk met Super WiFi modules. Hiervoor wordt ik geacht om Euro 149,- voor te betalen als klant, om überhaupt TV te kunnen kijken. Dit vind ik totaal onacceptabel en is bij mij bestelling via de klantenservice nooit verteld. Daar wordt je als klant ineens mee geconfronteerd, en Ziggo al opgezegd. Dat zet mij zeker aan het twijfelen!
Ik voel mij als net nieuwe klant totaal bedonderd door KPN en wens ook gebruik te kunnen maken van mijn TV zonder bijkomende kosten van Euro 149,- wat doet KPN voor mij hierin?
Admin: topic verplaatst naar juiste board