Vraag

Volumeknoppen werken na koppelen afstandsbediening op tv niet

  • 16 January 2022
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Samsung tv Qled 8k Q700T, arris vip5202, volume knoppen werken niet. Meerdere pogingen zonder resultaat. Bekend probleem? Oplosbaar? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Ronaldkn, geen bekend probleem. Als de afstandsbediening goed gekoppeld is, dan zou dit gewoon moeten werken. Ik moet je wel zeggen dat ik zelf ook moeite had met het correct koppelen van de afstandsbediening. Ik deed het eerst drie keer fout voordat het me de laatste keer wel lukte. Ik vergat de laatste stap uit te voeren. Ik raad je daarom aan het stappenplan voor het koppelen van de afstandsbediening daarom nog eens goed door te nemen. En vergeet vooral niet om na de controle nog op ‘OK’ te klikken! 

Reputatie 7
Badge +12

Ik merk het zelf ook steeds vaker dat ik hem Koppel en hij kort of niet werkt. Na het resetting van de afstandsbediening (rode knop en blauwe knop vijf seconde inhouden en daarna op de OK knop) lukt het me altijd wel om de afstandsbediening te koppelen.

 

Voor een Samsung is het snelcode 1 om te koppelen.

Reputatie 7
Badge +7

Ik merk het zelf ook steeds vaker dat ik hem Koppel en hij kort of niet werkt. Na het resetting van de afstandsbediening (rode knop en blauwe knop vijf seconde inhouden en daarna op de OK knop) lukt het me altijd wel om de afstandsbediening te koppelen.

 

Voor een Samsung is het snelcode 1 om te koppelen.

Hier idem dito. Nooit problemen met koppelen gehad. Tot laatst, toen ik de bluetooth-ab opnieuw moest koppelen. Lukte maar niet. Gelukkig heb ik toen ergens op het forum gevonden hoe ik de ab moest resetten.

@Denise_  Deze mogelijke stap zou best in de handleiding opgenomen mogen worden.