Beantwoord

Waar kan ik een nieuwe ARRIS VIP2952 bestellen?

  • 9 November 2020
  • 7 reacties
  • 676 keer bekeken

Mijn digitale tv-ontvanger de ARRIS VIP2952 is kapot. Waar kan ik een nieuwe bestellen?

icon

Beste antwoord door meindertsik 9 November 2020, 15:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @meindertsik

Wat is er met de huidige ontvanger? Een reset (frisse start) lukt ook niet?

Hij is gevallen en kapot; ligt hem niet aan de adapter. Ik kan op de site niet vinden hoe ik een nieuwe kan bestellen. Weet jij of iemand anders dat?

Reputatie 7
Badge +10

Hij is gevallen en kapot; ligt hem niet aan de adapter. Ik kan op de site niet vinden hoe ik een nieuwe kan bestellen. Weet jij of iemand anders dat?

Oops! Heb beste kun je dan (gratis) bellen aangezien het erg druk is op het forum en een KPN medewerker pas na een aantal dagen reageert. 

(0800) 0402 en aangeven ‘medewerker spreken’

 

 

Bedankt. Dat had ik in eerste instantie gedaan, maar daar werd vermeld dat het te druk was en dat het geen zin had om te bellen!

Reputatie 7
Badge +30

Ha @meindertsik, welkom! Balen dat ‘ie stuk is en jammer dat je er telefonisch niet doorheen komt! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en het serienummer van de defecte ontvanger? Dan sturen we je een nieuwe.

Bedankt Marcia; ik was er toch nog telefonisch doorgekomen en als het goed is, krijg ik binnenkort een nieuwe opgestuurd.

Reputatie 7
Badge +30

Ah, gelukkig maar! Fijn dat je het nog even liet weten :-).