Beantwoord

Waarom ineens keer apart betalen voor je oude tv ontvangers bij nieuw tv abonnement?

  • 17 April 2020
  • 5 reacties
  • 135 keer bekeken

hallo,

 

wil overstappen naar een nieuw tv abonnement ,ben al lang klant bij kpn, maar krijg te horen dat ik nu wel moet betalen nu voor mijn tv ontvangers van 3 jaar oud……  Vind dat wel een beetje raar…..

 

Waarom is dit nu ineens?

icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2020, 19:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik begrijp waarschijnlijk je vraag niet. Maar als ze het nu naar tevredenheid doen. Wees dan blij dat je niet de nieuwste krijgt. 

Als je in dit forum alle elende daarmee leest, dan wil je echt niet naar die nieuwe. 

Is een STB (ontvanger in het KPN jargon) stuk of functioneert hij niet meer optimaal, dan kan je ze altijd omwisselen. Alhoewel dat best wat onhandig gaat nu zeker in het Covid-19 tijdperk en er nooit automatisch rekening gehouden wordt met hulpbehoevenden. (Hoewel KPN best wel vaak ergens een mouw aan wil passen). 

Er is wel een tijd geweest dat je een STB “gratis” kreeg, dat noemden ze dan achteraf gratis in bruikleen. Ook hierover kan je in dit forum hele discussies teruglezen. Maar het woord “Gratis” bij KPN is een item op zich waar ik hier geen aandacht aan wil besteden. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @koenie06 ,

 

Waarom hou je dan niet gewoon jouw oude TV-abonnement. Je bent toch niet verplicht om over te stappen naar de nieuwe KPN Hussel abonnementen? 

Bij KPN Hussel moet je inderdaad betalen voor de ontvangers. Dat zijn de regels van KPN Hussel.

 

 

(klik op afbeelding om te vergroten)

 

Ik moet ineens betalen voor de interactieve tv en tv-ontvanger.

Maar ik heb alleen contact gehad over overzetten naar BelOnbeperkt NL.

Er staat ook in het tariefoverzicht: onafhankelijk van het internetabonnement

 

Omdat je waarschijnlijk een pakket had waarin BelOnbeperkt vast was opgenomen. Meestal loont het dan alleen voor KPN om dat op te zeggen, omdat je alleen kan overstappen naar een Hussel abonnement dat de losse onderdelen (op een inconsequente wijze) in rekening brengt.

Er zijn weinig situaties waar het voor jou loont om over te stappen.  

Reputatie 7
Badge +30

@xxxxdsfsazdf, zou je je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Het lijkt me toch raar dat we je zomaar omzetten naar een ander pakket als je alleen BelOnbeperkt wilt wijzgen.