Vraag

Waarom is KPN beter dan de Delta?

  • 8 May 2021
  • 11 reacties
  • 452 keer bekeken

Ik twijfel over de kpn, ten opzichte van de Delta, ik zie eigenlijk geen verbetering vandaar!

Vertel mij nu eens eerlijk wat kpn beter zou maken dan de Delta, ik betwijfel of jullie daar een antwoord op hebben?

 

Admin: beide topics samengevoegd


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Ben gisteren benaderd door kpn meneer dat het glasvezel dit en glasvezel dat, maar ik woon op Tholen en ben al heel mijn leven abonnee van de delta waar niks mis mee is en word dan met jullie geconfronteerd , dan verwacht je toch iets speciaals dan alleen de halfjaarlijkse actie!

als alleen de actie de verbetering is hoeven jullie van mij niet langs te komen ,maar wou ik het direct opzeggen als dat kan, voelde me gisteren een beetje zielig toen ik de boel opgezegd had bij de Delta.

Reputatie 7

Ik denk dat je deze vraag beter aan de abonnees van Delta kunt stellen.

Of eigenlijk zou het nog beter zijn om de Delta abonnee te vragen wat zij verbeterpunten vinden. Ik denk dat de antwoorden daarop je ook een heel goed antwoord zullen geven op de vraag die je hier stelt.

Reputatie 7

Waarom ben je dan overgestapt van Delta naar KPN?

Heb het idee dat ik tegen een spiegel praat!

Reputatie 7
Badge +24

Als Delta je goed bevalt, dan gewoon bij Delta blijven. Zo simpel is dat toch?

Ik vind het een beetje stom van KPN dat ze glasvezel aanleggen op een plek waar al glasvezel ligt. Er zijn zat plekken in Nederland waar niks of een prehistorisch koperlijntje ligt.

Reputatie 7

Ik vind het een beetje stom van KPN dat ze glasvezel aanleggen op een plek waar al glasvezel ligt. Er zijn zat plekken in Nederland waar niks of een prehistorisch koperlijntje ligt.

Ik ben het met je eens dat er voldoende plekken zijn waar alleen nog maar een prehistorisch koperlijntje ligt maar daar zie je nu commercie in "full speed". Het zijn de gebieden waar de concurrentie een grote rol speelt die interessant zijn voor het verglazen en niet de "kopergebieden" waar concurrentie ver te zoeken is. 

Dat er naast een bestaand glasvezelnetwerk een tweede glasvezelnetwerk neergelegd wordt, daar heb ik dan weer geen problemen mee. Als een bedrijf denkt dat dat commercieel aantrekkelijker is dan capaciteit te huren op een bestaand netwerk dan moet dat hun goed recht zijn en niet iets wat door de overheid van bovenaf verhinderd zou moeten worden.

Deed ik  puur voor die 35 euro ,maar kpn loopt te stoefen met die glasvezel en de upload speed dat dat allemaal veel beter is , hoop maar op een goed jaar ,anders ruzie met zoonlief de gamer,!:grin:

Reputatie 7

Ik weet niet wat voor een uploadsnelheid je nu hebt, maar bij KPN haal je op glasvezel sowieso de gecontracteerde snelheid. Jouw zoon zal ook nooit te klagen hebben want zijn games zullen nooit die uploadsnelheid volledig verbruiken, ook niet als je een abonnement van "maar" 100Mbps zou hebben.

Wat betaal je nu bij Delta en welke diensten krijg je daarvoor geleverd?

(Snelheid, zenderpakket, aantal TV ontvangers, telefonie, etc.)

Klopt hij heeft nu een upload van 100, maar die verkoper van kpn vertelde dat hij dan wel 500 Mbps

upload zou hebben en dat het dus voor het gamen gunstiger zou zijn, ik dacht ,,,,natuuuurlijk!.we hebben nu 1 Gbps en 100 Mbps upstream!

Reputatie 7

Dat 500Mbps beter zou zijn voor zijn gamen is pure onzin, ook nu komt hij waarschijnlijk nooit aan die 100Mbps. Bij KPN is de upload van een 1Gbps abonnement wel 500Mbps i.p.v. 100Mbps en die snelheid zal je ook kunnen halen.

Ik denk wel dat je bij KPN een stuk goedkoper uit zult zijn en al helemaal na 1 juli als de prijs voor het 1Gbps abonnement van €65,- naar €57,50 verlaagd zal gaan worden.

Wjb, we gaan het meemaken, wens u nog een prettige avond verder.👍🏻