Beantwoord

Waarom kan ik geen formule 1 kijken heb kpn compleet

  • 12 December 2020
  • 5 reacties
  • 800 keer bekeken

zou graag formule 1 willen kijken maar ik moet hem kopen heb kpn compleet maar die zender heb ikniet waarom zit die niet in het parket wat ik heb.

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 12 December 2020, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +12

Als je Compleet bent kun je kiezen uit Fox Sports en het Pluspakket. In beide zit geen Formule 1. Je zult dan Ziggo Sports Compleet als pakket moeten nemen. Tarief is €15 per maand schat ik. Dan heb je naast Formule 1 ook Engels en Spaans voetbal, Golf en allerlei autosporten. 

Je kunt Ziggo Sports toevoegen via MijnKPN.

Als het je echt alleen om Formule 1 gaat kun je ook losse races huren of via het officiële F1 kanaal een abonnement nemen. Dat kost dacht ik rond de €60 per jaar. Even Googlen 😉

 

Op de Duitse RTL is de F1 ook te zien.

 

Reputatie 7
Badge +24

Op de Duitse RTL is de F1 ook te zien.

Volgend jaar niet meer volgens mij.

Badge +12

Op de Duitse RTL is de F1 ook te zien.

Volgend jaar niet meer volgens mij.

Klopt. Vandaar dat ik die ook niet noemde. Morgen kun je de race nog kijken. Dan is het einde.

 

Reputatie 7
Badge +28

zou graag formule 1 willen kijken maar ik moet hem kopen heb kpn compleet maar die zender heb ikniet waarom zit die niet in het parket wat ik heb.

Bij gebrek aan leuke andere live-sport heb ik zojuist voor de laatste keer naar Formule 1 gekeken via RTL.

Max :trophy: Verstappen op nr. :first_place::sunglasses:

Normaal gesproken is het niet mijn favoriete sport. Ga ook zeker geen aanvullende kosten maken om dit te kunnen zien. 

Er is voor satellietkijkers een alternatief om de races gratis (met vertraging) te zien : Channel 4 

De Britse televisiezender Channel 4 heeft een nieuw contract getekend met Sky Sports, waardoor de herhalingen van de races en de Britse Grand Prix live op het open kanaal te zien blijven.

Sky Sports heeft de exclusieve rechten voor Groot-Brittannië en Ierland voor het live uitzenden van alle F1-sessies tussen 2019 en 2024, terwijl Channel 4 tot vorig jaar de helft van de race live uitzond. Dit jaar zendt het open kanaal alleen de Britse Grand Prix nog live uit, terwijl van de kwalificatie en de race herhalingen getoond worden. Dit zal door het nieuwe contract in de komende jaren zo blijven.

"Channel 4 heeft zich gevestigd als de zender voor gratis uitzendingen van de F1 en we zijn blij dat autosportfans van de sport kunnen blijven genieten door onze herhalingen en de live uitzendingen van de Britse Grand Prix", vertelde CEO Alex Mahon.

De deal is onderdeel van een grotere overeenkomst tussen Sky en Channel 4, waarbij Channel 4 'Sky's AdSmart-technologie gaat gebruiken om voor het eerst doelgerichte advertenties via de kanalen van Channel 4 Sales te vertonen'.

 

Vanaf volgend jaar worden in Duitsland nog steeds vier races FTA uitgezonden. Dit gaat gebeuren door de gratis zender Sport 1. (FTA via Astra 1)

Pay-TV

RTL liet weten zij kiezen om meer voetbal uit te zenden vanaf 2021. Hiermee raakt het de uitzendrechten van de Formule 1 kwijt aan de Duitse tak van Sky Sport. Hiermee eindigt ook in Duitsland de F1 achter betaalde televisie.

Ondanks dat je voor Sky moet betalen zendt het bedrijf toch nog vier races per jaar gratis uit. Deze zijn dan voor iedereen toegankelijk. Om welke races dat zal gaan is nog niet duidelijk.