Vraag

Waarom krijg ik een afspraak met een monteur als ik 1 tv-ontvanger opzeg?

  • 24 April 2024
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Ik wil alleen 1 tv kastje minder en ga er dus 1 terugsturen, waarom krijg ik dan een monteur langs??

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Bel gratis 0800-0402.

 

Dit is een klanten helpen klanten forum.

Moderator kijkt wel mee en helpt ook, i.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren. 

Reputatie 4
Badge +4

Hi naamgenoot, zou het misschien kunnen dat je de internetsnelheid hebt verhoogd? Als je op een koperlijn zit stuurt KPN hier namelijk een monteur voor aan. In dat geval zou ik de afspraak zeker door laten gaan. Mocht dit niet het geval zijn dan inderdaad even bellen met de klantenservice voor opheldering/om de afspraak te annuleren. 

Reputatie 7
Badge +12

Of er is pairbonding lrvdsl / bvvdsl beschikbaar maar op het moment van het abonnement aanvragen was dit niet mogelijk. Bij elke wijziging wanneer dit wel mogelijk is zal KPN dit forceren omdat je dan dichter bij de snelheid van je abonnement zit.

 

@DaveA tijdens corona sloten we geen bonded aan, maar nu dat afgelopen is sluiten we dat wel aan bij elke wijziging zodat de klant toch abonnementsnelheid kan halen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik wil alleen 1 tv kastje minder en ga er dus 1 terugsturen, waarom krijg ik dan een monteur langs??

Hoeveel houd u er dan nog over? Bij 1 tv ontvanger heeft u misschien geen opnemen meer.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dave Smolenaars. Welkom op het KPN Forum! Als het goed is heb je een mail ontvangen met daarin meer informatie over deze wijziging in het abonnement. Vaak staat daarin iets vermeld als “Aanpassen van de verbinding”. Kan je dit terug vinden in de door KPN verstuurde e-mail? 

 

Reageer