Beantwoord

Waarom zijn er 6 afleveringen van mijn opnames verdwenen?

  • 23 January 2022
  • 12 reacties
  • 266 keer bekeken

Reputatie 1

Hoe kan het dat er vanmorgen nog 6 afleveringen van eem serie bij opnames stonden en dat deze nu weg zijn?

Ze zijn niet verlopen, ik heb ze niet verwijderd en de ontvanger is ook niet vol.

De ontvanger opnieuw opgestart, maar helaas pindakaas.

Betreft Superman & Lois opgenomen van de BBC in afgelopen 6 weken.

Zijn de opnames nog terug te halen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 26 January 2022, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Heb je ook de zgn frisse start geprobeerd op de tv ontvanger?

Reputatie 1

Ga ik NU doen 😉😁

Reputatie 1

Helaas, opnames zijn nog steeds weg.

Badge +19

Dan vrees ik het ergste. Misschien kan een moderater nog iets voor je doen. Die reageert automatisch hier.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Crientjes, ik vrees ook voor het ergste. Want als ze weg zijn zijn ze normaal niet meer terug te halen. :( Zijn ze alleen op de ontvanger weg. Of ook via ITV Online? Of zie je daar de opnames nog wel? Als ze daar ook niet staan zijn ze echt weg, maar kan zo niet verklaren waarom. 

Reputatie 1

Hoi Bart,

Helaas staan ze ook niet bij ITV Online. 

Kan het iets met rechten ofzo te maken hebben?

Reputatie 7
Badge +20

Nee, dan zou de opname al niet eens gemaakt kunnen worden. Maar als de opnames nergens meer staan zijn ze wel echt weg en kan ik ze niet terughalen. :(

Reputatie 1

Ok bedankt voor je reactie! 

Enig idee waar het wel aan kan liggen? We hebben best veel series opgenomen en dit is natuurlijk wel behoorlijk balen als een hele serie zomaar ineens weg is.

Reputatie 7
Badge +20

Enige wat ik kan bedenken dat deze serie per ongeluk verwijderd is door iemand. 

Welke serie? Welke zender? Wanneer uitgezonden/opgenomen?

Kortom: ik mis wat info :kissing_closed_eyes:

Betreft Superman & Lois opgenomen van de BBC in afgelopen 6 weken.

@PeterG Staat toch in de start post van TS.

Oh… :scream: **shame**

Daar kan ik niks mee. Neem nooit wat op van BBC One en Two i.v.m. ontbreken NL ondertiteling. Kan best Engels volgen maar met zo'n serie is het me helaas te inspannend.

Deze serie is overigens beschikbaar via Amazon Prime.