Beantwoord

Wanneer krijg je bij KPN standaard de 4K ontvanger?

  • 29 June 2022
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Badge

Bij de concurrent is de 4K ontvanger standaard, wanneer is dit ook bij KPN?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door joop2011 29 June 2022, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

Wat wil je ermee doen dan? Als er geen 4k uitzendingen zijn dan voegt een 4k ontvanger ook niks toe. Je kunt een 4k abonnement nemen en dan heb je drie zenders in 4k. Of dat het geld waard is....

Reputatie 7
Badge +20

Bij de concurrent is de 4K ontvanger standaard, wanneer is dit ook bij KPN?

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

1: Als je nog geen klant bent en klant bij KPN wordt.

2: Als je het 4K abonnement a € 2,50 per maand gaat afnemen. (je moet dan wel KPN hussel en minimaal 100 MB/s (dacht ik) hebben)).

 

Ik kijk Netflix, Disney+ en ViaPlay (uitgezonderd F1 op za. en zo op kanaal 225) altijd via de app op de 4K smart tv.

Nooit problemen en Disney+ standaard in 4K (zonder extra kosten).

 

En als je een 4K KPN tv ontvanger hebt, vergeet dan niet de HDMI kabel voor een 4K HDMI kabel te vervangen. 😉

 

Wat is de reden dat u de 4K (Arris VIP 5202) wilt hebben? 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen @MKem! Ik zie dit Joep en Joop je van advies en antwoorden hebben voorzien. Mocht je nog aanvullende vragen hebben dan help ik je graag! 

Hallo @joop2011 op de lijn van de klant moet 100Mb/s beschikbaar zijn, de klant @MKem hoeft dat zelf niet te hebben, als hij/zij een 50/5 (koper) of 50/50-verbinding (glas) heeft kan de 4K-optie ook aangevinkt worden.

 

Reputatie 7
Badge +24

Bij de concurrent is de 4K ontvanger standaard

Bij KPN ook. Voor nieuwe klanten.

Reputatie 7
Badge +20

Bij de concurrent is de 4K ontvanger standaard

Bij KPN ook. Voor nieuwe klanten.

 

Had ik in mijn rectie op 1 gezet.😉

En op 2 “als je een 4K abo neemt.