Beantwoord

Wanneer update tv ontvanger?

  • 10 January 2021
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement geüpgraded en heb daar ook nieuwe Arris 5202 tv ontvangers voor ontvangen en in gebruik genomen. Ik zie bij anderen dat er een nieuwe interface van de tv ontvangers is geïnstalleerd. Wanneer kan ik deze verwachten?

icon

Beste antwoord door wjb 11 January 2021, 00:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welke NMC en HTML heb je nu dan?

Je hebt de ontvanger ‘s nachts wel in stand-by staan zodat updates geïnstalleerd kunnen worden?

Je hebt geen Motorola ontvanger gehad in het verleden? Het kan dan zijn dat deze nog niet is afgemeld. 

Het beste kun je hiervoor gratis bellen, 0800-0402 en aangeven, ‘medewerker spreken’ en de Motorola laten afmelden. 

Reputatie 7

Heb jij vroeger de Motorola VIP1853 als TV ontvanger gehad?

Zo ja, dan zou het kunnen zijn dat deze nog aan jouw abonnement gekoppeld staan en dat is dan de reden waarom je nog niet het nieuwe menu hebt gekregen.

Bel in dat geval de klantenservice op 0800-0402 en vraag ze om die Motorola's te verwijderen.

Helaas zal je daarna nog wel moeten wachten op een zogenaamde "veegbatch" waarin jouw TV ontvangers meegenkmen worden.

Heb jij vroeger de Motorola VIP1853 als TV ontvanger gehad?

Zo ja, dan zou het kunnen zijn dat deze nog aan jouw abonnement gekoppeld staan en dat is dan de reden waarom je nog niet het nieuwe menu hebt gekregen.

Bel in dat geval de klantenservice op 0800-0402 en vraag ze om die Motorola's te verwijderen.

Helaas zal je daarna nog wel moeten wachten op een zogenaamde "veegbatch" waarin jouw TV ontvangers meegenkmen worden.

Hiervoor inderdaad Motorola ontvangers gehad. Ik zal gaan bellen. Dank voor de reactie.

Welke NMC en HTML heb je nu dan?

Je hebt de ontvanger ‘s nachts wel in stand-by staan zodat updates geïnstalleerd kunnen worden?

Je hebt geen Motorola ontvanger gehad in het verleden? Het kan dan zijn dat deze nog niet is afgemeld. 

Het beste kun je hiervoor gratis bellen, 0800-0402 en aangeven, ‘medewerker spreken’ en de Motorola laten afmelden. 

Ja, de ontvangers staan 's nachts in standby. Ook al eens via het menu de software eens gewist om het handmatig te initiëren, maar dat werkte dus niet. Ik zal eens gaan bellen om te zien of die oude Motorola ontvangers nog staan geregistreerd.