Beantwoord

Wat is TDO Live

  • 5 June 2021
  • 7 reacties
  • 739 keer bekeken

Wat is het doel van de ‘TDO Live’ kanalen met stil beeld die momenteel te zien zijn boven de regionale omroepen?

De datum van 8 december (info) suggereert dat het iets van vorig jaar was.

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 6 June 2021, 12:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @obelisk ,

Ik ben eens gaan googlen. TDO staat voor The Digital Office. 

Ik vond deze pagina : https://www.comarch.be/nl/pers/events/comarch-vereerd-om-te-mogen-deelnemen-aan-tdo-live-2019-van-kpn/

TDO Live wordt door KPN georganiseerd als intern evenement waar hun technologie en digital office employees samenkomen als een grote familie om feest te vieren en om nieuwe technologieën te ontdekken. Meer dan 2000 KPN werknemers zullen van de partij zijn.
 

Ik weet er verder ook niets van. Maar het lijkt dus een jaarlijks (?) terugkerend intern evenement.  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @obelisk, het komt geen van mijn collega's bekend voor, maar het heeft er alle schijn van dat dit inderdaad ‘interne’ kanalen zijn. Vanmorgen hebben we de iTV mensen er van op de hoogte gesteld dat ze zichtbaar zijn.

Mijn advies is om er niet gehecht aan te raken, ik verwacht niet dat ze lang zichtbaar zullen zijn of dat er iets op uitgezonden zal worden :wink:

Ik had al zo'n vermoeden dat het iets tijdelijks of een foutje zou zijn.

Bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @obelisk 

TDO Live is, zoals @Maja_ al aangaf, een intern event. Een grote presentatie van een KPN onderdeel (het onderdeel waar iTV onder valt) en dit hebben we nu twee keer via een TV kanaal uitgezonden (naast de normale web-stream). Het is inderdaad niet de bedoeling dat jij dit ziet als niet KPN collega :-)

Ik vermoed dat dit komt door de voorbereidingen voor de EK 4K stream, die gebruikt dezelfde technisch infrastructuur en is blijkbaar op sommige plekken nog niet aangepast.

edit:

Ik bespreek het nu even met wat collega’s. Kijken of we het kunnen aanpassen zonder al te veel impact.

Reputatie 7
Badge +8

Besproken, inderdaad foutje, maar niet erg genoeg om er nu direct wat aan te doen. We gaan het morgen aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Top, bedankt @Jeroen-bart Engelen!

Reputatie 7
Badge +8

De TDO Live streams zijn eraf gehaald, maar dit moet nog door de back-end verwerkt worden. Dit doen we altijd ‘s nachts. Dus morgen-ochtend zou het echt weg moeten zijn.