Beantwoord

Waterig beeld televisie

  • 13 December 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Op zondag 13 december 2020, ochtends is bij aanzetten van de Kpn ontvanger en de tv een zeer waterig en vertekend beeld (kleur?) geconstateerd. Dus geen normaal en scherp beeld zoals gewoonlijk. 

Ik heb zowel het glasvezelkastje, de modem en ontvanger (herhaaldelijk) opgestart. Geen verbetering.

Verzoek hierbij om de oplossing te realiseren 

FACD Sam-Sin 

 

icon

Beste antwoord door Sam-Sin FACD 13 December 2020, 14:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +12

Heb je ook een andere tv om testen zodat je uitsluit dat het aan de tv ligt? Kabels kunnen ook problemen geven. Test daar ook eens mee. Puur om die zaken uit te sluiten.

Ik heb ook een IPTV LiveTV box (geen merk noemen) en de ontvangst is scherp HD en 4k UHD. Gelukkig kan ik vanwege de regelmatige storingen en soortgelijke Kpn hiaten toch nog via de iptv box de tv programma's volgen. 

Badge +12

Probeer de KPN-ontvanger eens aan te sluiten aan de HDMI-kabel van de IPTV box. Dan sluit je de kabel uit.

Ik heb de bijgeleverde hdmi kabel (bijgeleverd in het KPN doospakket) inmiddels vervangen door eena ndere hdmi kabel. En nu (nog) goed beeld. 

Badge +12

Ik heb de bijgeleverde hdmi kabel (bijgeleverd in het KPN doospakket) inmiddels vervangen door eena ndere hdmi kabel. En nu (nog) goed beeld. 

Mooi! Ook dat weer opgelost voorlopig 👍🏻