Vraag

weer storing

  • 4 October 2020
  • 17 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik ben er wel klaar mee!! De laatste 3 weken om de haverklap storing, weer die stekker eruit, soms wel 5 x op 1 avond. Kunnen jullie dit verhelpen of de volgende keer een goede update geven. Want ik baal hiervan. En denk er serieus over na om op te stappen.

Groeten, Bianca 


17 reacties

 

Wat vervelend dat u problemen ervaart met digitale televisie van KPN.
Als een simpele onderbreking van de stroom niet voldoende is, kunt u ervoor kiezen om de software te verwijderen en opnieuw te installeren. Hiervoor kunt u gebruik maken van de volgende pagina.

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Da's lekker, makkelijk laat de duur betalende klant het maar oplossen. Dit ben ik niet van plan lossen jullie het maar op en wel snel want anders ben ik weg!! Wat een slechte service en maar de prijzen verhogen. Ik denk dat ik volgende maand maar eens niet betaal dit mochten jullie ook wel voorstellen ter compensatie!!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @BiancaB, Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt en bedankt voor je topic. Wat verschrikkelijk irritant zeg, dat je soms wel 5x op een avond de stekker eruit-/ en erin moet steken om fatsoenlijk tv te kunnen kijken. Als ik je goed begrijp is dit probleem gekomen na onze update, klopt dit? Wat gebeurt er precies als je een ‘verstoring’ hebt? 

Dan staat het beeld stil en moet ik naar een andere zender maar die doet het ook niet. Dus dan maar de stekker achter de tv eruit en a l s dit niet lukt de stekker van fox.

Badge +19

is de tv ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 7

Welke TV ontvanger heb je, is dat toevallig een Arris VIP2952 (V2)?

Draadloze verbindingsweg.  Ik heb een hmb2260. Maar gister de gehele dag tv geen en geen problemen en de dag ervoor en vandaag wel weer problemen

Badge +19

Probeer een keer te testen met een kabel ivm het draadloze verbindingset. De kans is groot dat die storing geeft.

Ik heb geen kabel omdat mijn tv niet bij de aansluiting staat. Maar bedankt dat je met me mee denkt maar, ik moet een aanpassing doen omdat de update van kpn niet goed is.

Het probleem is dat KPN geen ondersteuning en garantie bied op die draadloze sets, alleen bekabeld en direct op het modem word de verbinding gegarandeerd.

Dat zal bij elke provider zo zijn, als het goed werkt heb je geluk, werkt het niet zal je toch mee moeten werken om te controleren of het nu door de update komt of door de verbindingsset die niet lekker meer wil werken, die dingen kunnen al problemen geven als je een lamp vervangt in huis.

Het blijft natuurlijk wel raar dat ik eergisteren storing had gister niet en vandaag wel dus dan zou je zeggen het ligt niet aan de dvs. Maar ik ga het deze week wel proberen als ik tijd heb want ja niet iedereen werkt 4 dag thuis.

Reputatie 7
Badge +17

Duidelijk. Het beeld staat stil op alle zenders. We adviseren iedereen altijd om de tv-ontvanger te resetten/software opnieuw te installeren wanneer issues als deze voorkomen. Dit kan gewoon gedaan worden in het menu van de tv-ontvanger en duurt max. 15 minuten. Dit kan het probleem tijdelijk oplossen en dat is wel lekker als je 's avonds een film of serie zit te kijken. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik achter de schermen even meekijken. 

Ik heb mijn gegevens ingevuld.  En ga deze week proberen met bekabeling. 

Alvast bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je gegevens! Ik meet dat de beeldkwaliteit op dit moment 99% is. Jullie ondervinden vast geen storing op dit moment. Als de storing zich voordoet. Hoe branden de lampjes dan op de DVS?
Ik ben benieuwd hoe het gaat als je de tv bekabeld hebt aangesloten. :hugging:

Heb zojuist storing gehad en de stekker van de dvs bij de fox eruit getrokken. Alles doet het nu weer.  Het lampje branden rood zowel bij fox als bij tv

Reputatie 7
Badge +17

Bianca, wat irritant dat je weer een verstoring gehad hebt! Bedoel je trouwens met ‘fox’ de tv-ontvanger of het modem? Het ziet ernaar uit dat de DVS de verbinding verliest. Waarom dit gebeurd? Geen idee:scream:  Heb je nog geprobeerd om de tv voor een langere tijd met de kabel aan te sluiten? Ik ben benieuwd of je dan geen verstoringen meer hebt! 

Ik bedoel met fox de modem. Nee ik ga het dit weekend proberen.

 

Reageer