Vraag

Wegvallen interactieve tv KPN

  • 9 August 2019
  • 8 reacties
  • 166 keer bekeken

Regelmatig last van het kastje wat in het stopcontact zit wat weg valt, rood lampje begint dan te branden. Steeds vaker hapert het beeld of helemaal geen beeld. Regelmatig alle 3 de kastje uit het stopcontact gehaald en modem uitgezet, niks helpt. En dan opeens doet het het weer. Betaal je dan 72 euro per maand. Iemand een oplossing voor dit probleem?

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dvs begrijp ik. Dat ding uit het stopcontact trekken, weggooien en gewoon een kabel trekken. Probleem opgelost.
Reputatie 7
Badge +22
Dvs begrijp ik. Dat ding uit het stopcontact trekken, weggooien en gewoon een kabel trekken. Probleem opgelost.
Jij reageert wel echt kort door de bocht! 😁
Misschien kunnen ze niet eens een kabel trekken.

@Patrickv1984 welke DVS heb je? Dat staat achterop de DVS. 🤔
Dvs1200
Reputatie 7
Badge +11
Storing met de dvs oplossen zie https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/draadloze-verbindingsset-1200.htm
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Patrickv1984 Dat is behoorlijk jammer. Heb je de link die Tycha stuurde al bekeken? Wellicht helpt het ook om ze opnieuw te koppelen. En zou je wellicht kunnen controleren of het wel goed werkt als je het één en ander bekabeld aansluit? Dan weten we in elk geval zeker dat het met je DVS te maken heeft.
Beste Tycha en Bart, bedankt voor jullie reacties. Helaas hebben wij deze oplossing al meerdere keren uitgeprobeerd. Alles is al verbonden met kabels. Reset knopje/ alles opnieuw opstarten geprobeerd. Vaak na meerdere keren proberen lukte het wel weer om bij alle 3 de DVS wit licht te krijgen. Maar dagen erna begon toch weer 1 van de 3 rood te knipperen en het liep het tv beeld vast/ of te stotteren. DVS op de slaapkamer en in meterkast bij de modem doen het altijd ook wel. Alleen de 3e DVS in woonkamer bij het stopcontact verbonden met de tv ontvanger hapert regelmatig. Wij hebben al gekeken naar mogelijke stoorzenders, maar kunnen niet echt iets vinden.

Is ook geen peil op te trekken, regelmatig is de verbinding ok, maar ook regelmatig is er haperend beeld, begint uit het niets de DVS in de woonkamer rood te branden terwijl je tv zit te kijken. Kan soms kort zijn maar soms ook uren duren. Vaak proberen we dan te resetten. En dan doet alles na een tijdje het weer. Soms doen we ook niks en dan is het later ook weer opeens opgelost. Blijft gewoon heel vervelend als je een programma zit te kijken en dan loopt opeens rood lampje te branden en het beeld te haperen. En voor ons gevoel gebeurt het veel te vaak.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Patrickv1984 Ik denk dat ik niet duidelijk genoeg was. Wat ik bedoelde met 'bekabeld aansluiten' is dat je de ontvanger rechtstreeks aansluit op de Experia Box. Dus dat je de DVS er echt even tussen uithaalt. Zo kunnen we uitsluiten of het aan de DVS zit of aan je verbinding ligt. Ik heb wel het sterke vermoeden dat het aan je DVS ligt, omdat je specifiek dat ene apparaatje noemt dat steeds rood knippert. Heb je ze al wel opnieuw gekoppeld? Als je nu dit ene apparaatje weghaalt, werkt het dan wel? Dan kun je concluderen dat dit ene apparaatje defect is geraakt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Patrickv1984 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik was nog even nieuwsgierig naar de stand van zaken. Laat je het weten als je nog hulp nodig hebt?

Reageer