Beantwoord

Wegvallend geluid in combinatie met Sonos

  • 9 March 2021
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Ook ik heb problemen met wegvallend geluid. Gebruik Sonos beam voor geluid via hdmi arc al nieuwe kabels aangesloten software her installatie

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 25 March 2021, 15:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Aanvulling: ben op punt gekomen om over te stappen. Dit is zwaar irritant. Zitten jullie ook in lockdown als bedrijf?

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Tessi58! Ik wil graag met je meekijken om te zien wat we kunnen doen aan het wegvallende geluid. In ieder geval bedankt voor het nakijken van de bekabeling! Zou ik je mogen vragen of het bij alle applicaties speelt of alleen bij sommige? Zou je daarnaast ook kunnen aangeven of alle andere apparatuur het wel goed doet via de wifi?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Ik had hetzelfde probleem, en de oplossing was simpel als de playbar met een internet kabel is verbonden maak deze los stel de WiFi opnieuw in en het werkt weer.

tenminste bij mij het playbar2 en tweemaal sonos5 en een sub

Â