Welke zenderwijzigingen voor 2024 zou je graag zien?

  • 14 September 2023
  • 135 reacties
  • 4128 keer bekeken

Reputatie 2

Welke tv- en radiozenders zullen er volgens jullie bij moeten komen of verwijderd moeten worden om KPN nog beter te kunnen maken in het nieuwe jaar?


135 reacties

Reputatie 6
Badge +9

TV5 (HD)

Mezzo (HD)

TVE (HD)

Geen gezeur met een beperkt aantal regionale zenders, maar gewoon allemaal. Net als vroeger.

 

 

TVE (HD) 🙏

 

Reputatie 7
Badge +9

BBC 4

TV5 

Djazz tv

Alle regionale landelijk 

Reputatie 5
Badge +1

Meer 4K zenders..

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb liever een modulair zenderpakket, dat ik zelf mijn zenders kan kiezen en daar dan voor betaal. Meeste zenders in het pakket zijn niet interessant. 

Reputatie 7
Badge +20

Radio:  Kink FM

 

Tv:   Meer Engelstalige zenders (misschien ook de Ierse) 

Reputatie 5
Badge +1

En misschien wat mooie muziek zenders 

Reputatie 7
Badge +20

En misschien wat mooie muziek zenders 

 

Dat is heel erg ruim.

Ik hou van Hardrock muziek.😉😊

Reputatie 5
Badge +1

En misschien wat mooie muziek zenders 

 

Dat is heel erg ruim.

Ik hou van Hardrock muziek.😉😊

Owh nee dat hoeft niet 😎

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb nog vier wensen over voor Digitenne: 

 

True Amateurs → SBS 9 

Comedy Central → Arte (met twee geluidsporen Duits &Frans )

TLC → Eurosport 2

24 Kitchen > 192 TV

 

Motivatie :  SBS 9 is de enige "belangrijke" Nederlandse zender die nu nog ontbreekt. 192 TV heeft gezellige oude muziekclips. Arte is een gewaardeerde kwaliteitszender met mooie documentaires, de zender zendt uit in twee talen. ik zie verder graag Eurosport 2 met Nederlands commentaar verschijnen.  

True Amateurs is wat mij betreft niet gewenst. Comedy Central, 24 Kitchen en TLC zenden veelal nagesynchroniseerde buitenlandse TV uit.  Die drie zenders boeien mij niet.    

 

Verder is er nog ruimte voor een extra evenementenzender. Denk dan aan incidentele voetbalwedstrijden via Ziggo Sport, Serious Request, De Top 2000 en de Oscar-uitreiking. Is er geen evenement?, dan graag Phoenix uitzenden op dat kanaal.

 

Reputatie 7
Badge +20

En misschien wat mooie muziek zenders 

 

Dat is heel erg ruim.

Ik hou van Hardrock muziek.😉😊

Owh nee dat hoeft niet 😎

 

Ik heb respect voor muziek die iemand goed vind.😣

Ik vind dat jij dat ook moet hebben.

Ik hou van hardrock muziek en als daar een zender voor is, mag die er van mij op.

 

Maar ook Pink Floyd, etc. vind ik goed.

Maar absoluut niet Nederlandstalig (maar mag er wel op voor de liefhebbers, ik hoef er niet na te kijken😊)

En misschien wat mooie muziek zenders 

 

Dat is heel erg ruim.

Ik hou van Hardrock muziek.😉😊

Dt is zeker ruim. Er bestaan mogelijk 10-tallen tv muziekzenders.

En enkele 10.000-en radio zenders.

Maar die zullen bijna allemaal niet in Nederland (her)distributie willen in verband met rechten kosten.

Reputatie 1

alle regionale zenders graag terug .ik snap niet dat ze ineens 1 jaar geleden regio gebonden zijn .gewoon allemaal terug voor iedereen

Reputatie 2

alle regionale zenders graag terug .ik snap niet dat ze ineens 1 jaar geleden regio gebonden zijn .gewoon allemaal terug voor iedereen

Het is inderdaad hardstikke stom dat ze dat hebben gedaan.

Reputatie 6
Badge +5

Alle zenders in HD.
BBC3 en BBC4

Alle regionale tv-zenders ipv alleen de ‘omliggende’ regio-zenders.

Reputatie 1

Ik wel RTL Telekids in het basispakket 

Reputatie 5
Badge +4

*Radio Joe erbij.

*Alle regionale zenders .

* Meer 4 k HDR  tv zenders.

* Zenders en films op Dolby Atmos .

*Filmnet, Disney,Videoland meer aanbiedingen op de pakket wijzigingen.

 

*ESPN standaard  / inclusief eraf bij tv+ box pakket. Daar een ander te kiezen programma in de plaats ervoor.

Niet iedereen houdt van voetbal 😉

En er zit al euro sport erop waar je alle sport kan bekijken.

Laten we het hier houden bij zenders die je mist en niet zenders die men persoonlijk nooit kijkt. Want dan kan ik er wel 30 opnoemen. Het pakket is er voor iedereen.

Op 15 januari komt HGTV erbij. Voor de liefhebber van verbouwen, tuinaanleg e.d.  

Ikzelf wil graag Djazz.tv. Ook al kijkt niet ‘iedereen’ daar naar…

Niet iedereen houdt van voetbal

Daarom zijn er ook 60 andere zenders in het basispakket 😁

En er zit al euro sport erop waar je alle sport kan bekijken.

Oh jaaaa….? Ajax - Feyenoord? Overigens ben ik nog nooit voetbal tegengekomen op Eurosport. Die hebben die rechten helemaal niet. Alleen

Z-Sport o.a. wedstrijden van eredivisie vrouwen onder sublicentie van espn

NPO (UEFA vrouwen),

ESPN (ere- en eerste divisie), KNVB beker (moet verplicht in 75 % van de huishoudens te krijgen kunnen zijn zonder extra kosten. Welke zender moet dat dan brengen als de NOS zich dat niet wil veroorloven?
Eredivisie vrouwen.

Ziggo Sport buitenlands voetbal

Viaplay nog meer buitenlands voetbal

 

Niet iedereen houdt van voetbal 😉

Oh, de oplossing is zóóó eenvoudig! Jij stemt er niet op af en de voetballiefhebber wel.

Andere keuze genoeg toch in het basispakket??

 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal met je eens @PeterG 

Smaken verschillen en dat maakt het juist leuk. Dat niet iedereen van het zelfde houd.😉😊

 

Mijn voorkeur voor erbij:

Kink

Meer Engelse zenders

Ierse zenders. 

Reputatie 7
Badge +8

De zenders die ik toegevoegd zou willen zien (KPN TV) kan ik één op één overnemen van de wensenlijst van vorig jaar en de jaren daarvoor: BBC Entertainment, Docubox, Filmbox, BVN, TravelXP, TV5, Arte France, iConcerts. 

Op 15 januari komt HGTV erbij. Voor de liefhebber van verbouwen, tuinaanleg e.d.  

 

Eindelijk een zender erbij, waar op dit forum massaal om wordt gevraagd (maar waar ik nog nooit van heb gehoord). 

KPN doet écht iets met de wensen van klanten. 🫣

Reputatie 5
Badge +3

TV 5 Europe HD en alle regionale zenders. 


Ik snap ook niet waarom KPN zo gierig is met regionale zenders. Heb je familie elders in het land, kan je niet kijken.

Ook vind ik KPN erg karig is met lokale televisie zenders. 
Daarin laat Ziggo duidelijk zien hoe het hoort. 

Ook wordt het tijd voor meer UHD zenders met hoge bitrate.

 

wensen:

TV5 Monde

Djazz.tv

Alle regionalen tv en radio

Joe (radio)

KINK (radio)

Reputatie 1

*ESPN compleet basispakket 

 

Zou graag toegevoegd zien meer leuke muziek zenders zoals onder andere Stingray Lite tv. Ziggo biedt deze bijvoorbeeld wel aan in het pluspakket.

Reageer