Beantwoord

Werkt interactieve TV op oudere Philips TV (2004)?

  • 3 January 2021
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Op dit moment heb ik een abonnement bij Ziggo. Op de slaapkamer hebben we een Philips TV uit 2004 model 32PF9956. Dit is een breedbeeld flat-TV met HDMI aansliuiting. Echter deze HDMI aansluiting ondersteunt alleen 480x640. Het ziggo kastje wat we nu in gebruik hebben is van Humax en deze kan dit formaat wel aan. Ik heb echter ook een Google Chromecast willen aansluiten en die werkte niet.

Ik overweeg op dit moment om over te stappen naar KPN, maar zou wel vooraf willen weten of het interactieve TV kastje werkt op deze TV. Het zou niet fijn zijn als we overstappen en dan er achter komen dat we een andere TV moeten aanschaffen.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 10 January 2021, 18:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@MaHo69 Welkom op het forum. In principe zou je tv gewoon moeten samenwerken met onze tv ontvanger. 100% durf ik het echter niet te garanderen. 

Een mogelijkheid zou zijn om even een tv ontvanger te leven van iemand in de omgeving die ook KPN heeft om te kijken of deze beeld geeft. Als deze optie er is natuurlijk! :)

Een andere optie zou kunnen zijn om het abonnement te bestellen, mocht het niet werken dan heb je altijd 14 dagen om te annuleren. 

Reputatie 6
Badge +8

Aansluiten via SCART nog optie?