Vraag

Wijziging abonnement lukt niet

  • 3 July 2020
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, per 1-7-2020 zou mijn abonnement omgezet worden naar alles in 1 dus internet iTV en telefoon dit is misgegaan dus klantenservice gebeld. 6 keer contact gehad en op 2-7 nog een keer. Er zou dus een ticket gestuurd worden naar backoffice. Nu is mijn vraag waarom ik daar geen bevestiging van krijg en hoe lang t vervolgens duurt eer backoffice mijn abonnement activeert. ?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Op het forum zitten over het algemeen geen mensen die bij KPN werken.

Ik werk niet bij KPN, ben zelfs net een maand met Pensioen. 

Probeer via KPN.com een chat?

Of wacht op een Modurator op dit forum. 

Reputatie 6
Badge +11

Goedenavond @Nanny Verdaasdonk, 

Heb je inmiddels een oplossing aangereikt gekregen? Dat zou fijn zijn. Mocht je nog vragen hebben, wil je dan je profiel aanvullen en mij een seintje geven als dit is gebeurd? Ik kan dan even voor je kijken hoe het ervoor staat met de wijziging en je hierover informeren. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Hallo, vandaag weer contact met klantenservice gehad (8 ste keer) nu werd mij verteld dat de ingangsdatum nu op woensdag de 8ste staat en dat dan alles t zou moeten doen. Ze vond t ook raar dat de andere collega s dat niet gezien hebben. Dus ik wacht woensdag af en dan probeer ik iTV weer en doet hij t niet dan neem ik weer contact op. 😀

 

 

Reputatie 6
Badge +11

Fijn dat er nu meer duidelijkheid is. Ik zag dat jij de gegevens in je profiel aangevuld had, dus ik heb snel een kijkje genomen. Ik zie nu inderdaad dat de wijziging gepland stond voor 1 juli. Dat is niet gelukt zoals we nu weten. Toen je hierover contact opnam is er actie ondernomen door mijn collega en nu zie ik dat we verwachten dat het op 8 juli wel gaat lukken. Bij deze wijziging moet ook je verbinding (technisch) aangepast worden. Dat doen wij op afstand (in de centrale). Het liep daarop vast zo lijkt het, maar ik verwacht dat dit woensdag allemaal goed zal komen. Nog een fijne avond gewenst! 

Reageer