Vraag

Wijziging niet verwerkt

  • 8 January 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Op 13 december heb ik een wijziging aangebracht in mijn producten overzicht (verwijderen van een zenderpakket). Tot op heden staat de boodschap: uw wijziging wordt verwerkt, nog steeds actief. Ook in de factuur is het zenderpakket gefactureerd. Nieuwe wijzigingen kan ik niet aanbrengen. Wat kan hier aan gedaan worden?

 

Alvast bedankt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vul je forum profiel aan met je postcode,huisnummer en klantnummer dan zien de  Kpn moderators wie je  bent zodra je topic aan de beurt is

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Renede W. Ik zie de wijziging staan en zie dat deze is geannuleerd. Ik kan het alsnog met terugwerkende kracht voor je in orde maken. Wat me wel opvalt is dat in de wijziging meerdere pakketten worden verwijderd, waaronder het opname pakket. Zou je nog even willen bevestigen of deze wel of niet behouden moet blijven? Als ik die namelijk verwijder ben je alle opnames kwijt en kunnen deze niet meer hersteld worden. Ook niet door het pakket opnieuw aan te zetten. Laat het even weten en ik maak de wijziging voor je in orde.Â