Vraag

Wil contact met Research & Development

  • 19 April 2021
  • 9 reacties
  • 106 keer bekeken

Badge

Ik zou graag in contact willen komen met de afdeling R&D. Is dit mogelijk?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dat denk ik niet. Wat wilt u bereiken?

Als je verklaart wat je met R & D bedoeld kunnen we je verder helpen. Ben best ingevoerd maar het zegt me niks.

Badge

Excuus,

Ik bedoel Research & development. De afdeling die gaat over de ontwikkeling van KPN en haar producten.

Over welk product gaat het? Het zijn diverse afdelingen namelijk.

Badge

Modem/ router

Okee.

Daar weet ik geen gegevens van. (wel de itv afdeling.) Waarom vraag je dit in de rubriek “Interactieve TV” ???? Maar goed…

Als je hier je vraag neerlegt, dan zal een kpn moderater er vast voor zorgen dat ie daar terecht komt.

En waarom zou alleen die afdeling antwoord kunnen / moeten geven? Er zitten hier genoeg deskundige mensen, sommige zelfs met eigen bedrijven in internet en website-ontwikkeling.

Badge

Ik zou graag persoonlijk contact willen. Dit heb ik liever niet op deze openbare pagina. Ik hoop dat iemand mij daar bij kan helpen.

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @HvHout,

je kunt mij een PM sturen met wat je precies wilt. Ik kan eventueel vragen bij de betreffende afdeling of ze interesse hebben in contact.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @HvHout, welkom. 

Ik kan jouw helaas niet direct in contact brengen met deze afdelingen. Wel kan ik natuurlijk een vraag of verbetervoorstel bij hun neerleggen.