Beantwoord

wireless connecten Box12 met Philips smart tv

  • 22 October 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik moet de poorten 80 en 443 open zetten om wireless connectie te kunnen maken tussen mijn Philips tv en box 12 modem. Hoe kom ik aan de nodigeĀ IP adressen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 28 October 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wietsec, welkom.Ā 

Je wilt graag jouw tv met de WiFi verbinden, al wil ik dat afraden. Ik zou je willen adviseren een kabel naar de tv te trekken. Smarttv's hebben vaak een zwakke ontvanger welke ook nog eens vaak aan de achterkant van de tv zit, dus tegen de muur waardoor het lastig wordt het signaal op te vangen. Maar als je het wel wil hoef je geen poorten open te zetten. Je kan gewoon jouw netwerk zoeken via de tv en inloggen met jouw WiFi gegevens.

Ik heb nu de v10a modem en die doet gewoon wat je verwacht. Er zit gewoon een verschil tussen de v12 en v10a op dit punt. Vreemd dat niemand dat aan kan gevenĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Ik vind het zo lastig te beoordelen. Want bij mijn weten hoef je nooit poorten open te zetten voor zoiets. Maar blij dat het nu werkt. Mocht er weer iets zijn, laat het dan vooral weten.