Beantwoord

YouTube slaat op hol

  • 16 February 2019
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Badge
Als ik via kanaal 201 naar de vernieuwde YouTube wil gaan moet ik op de rode knop van de afstandsbediening drukken, maar als ik dit doe slaat alles op tilt en moet ik het systeem opnieuw opstarten.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door henkdj 18 February 2019, 10:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @henkdj, welkom! Dit lijkt me uitermate vervelend! Doet dit zich nog steeds voor of was het een eenmalig iets? Welke ontvanger gebruik je? En heb je deze al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Badge
Hallo Marcia, bedankt voor je reactie !
Het probleem doet zich steeds voor. Ik zal de ontvanger (KPN Experia Box) inderdaad eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Reputatie 7
Badge +30
Ik dacht zelf aan de tv-ontvanger 😉. Maar laat maar even weten of je effect merkt. Mocht het niet opgelost zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Dan kijk ik intern ook wat er gaande is.
Badge
Ik heb de box teruggezet naar de fabrieksinstellingen en in eerste instantie geen resultaat. Daarna de stroomkabel van de box uit het stopcontact gehaald, 30 seconden gewacht en weer aangezet en ja hoor, YouTube doet het ! 😀. Nogmaals bedankt voor de tips !
Reputatie 7
Badge +30
Wat fijn! Mocht 'ie in de toekomst toch nog vervelend gaan doen, laat het dan gerust alsnog weten hoor!
Badge
Doe ik !