Beantwoord

Zeeeeer slecht internet en nog slechter de Tv sinds ik niet meer bij Telfort zit !!!!

  • 22 August 2020
  • 7 reacties
  • 116 keer bekeken

Vraag . Waarom is sinds de overname van Telfort mijn internet slecht en waarom doet mijn tv het WEEEEEEEEEEEER niet??? Ik ben zeer geduldig geweest maar nu ben ik er echt klaar mee !!! Dit gaat opgelost worden anders ga ik gewoon naar een andere provider. Eentje die wel weet wat service is en daarna ga ik met dit KPN probleem naar Kassa want ik heb gemerkt dat ik zeker niet de enige ben.

Ik vind het niet erg om te betalen maar dan moet alles wel werken !!!!!!

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 25 August 2020, 17:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Telfort mobiel is inmiddels kpn. Internet en tv van Telfort zal later dit jaar overgaan in KPN maar is nu nog ‘gewoon’ Telfort...je kunt dit dus beter aankaarten bij Telfort dan bij Kassa...tip voor volgende keer; gebruik wat minder uitroeptekens, dit werkt echt averechts namelijk. 

Reputatie 7
Badge +24

Telfort is 15 jaar geleden al overgenomen door KPN. Ik hoop niet dat u al zo lang problemen hebt?

Juan is de leukste thuis en werkt bij KPN.

Reputatie 6
Badge +6

Ga je ook nog reageren op de inhoud? Telfort voor tv en internet is nog altijd gewoon Telfort en daar is dus nog niks veranderd.

Reputatie 7

Wanneer heb je jouw Telfort abonnement laten overzetten naar KPN?

Welk abonnement heb je nu?

Reputatie 7
Badge +15

@Ron23 Welkom op het forum. Wat is precies de situatie? Ben je overgestapt van Telfort naar KPN of ben je op dit moment voor je vaste diensten nog klant bij Telfort? In het laatste geval heeft @JuanNegro gelijk en zou ik je willen adviseren contact met Telfort op te nemen. Mocht je zijn overgestapt naar KPN zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik wellicht iets voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ron23 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!