Vraag

Zeer slechte service van KPN voor nieuwe klanten

  • 3 August 2019
  • 5 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar KPN en vandaag mijn pakket via PostNL ontvangen. Ik heb 4K TV en internet besteld, volgens de gegevens in mijn contract en op de site van KPN zitten bij dit pakket 2 TV ontvangers, nu heb ik het pakket geopend en daar zit maar 1 ontvanger in dus ik gebeld met de klantenservice en tot mijn grote verbazing wordt mij daar verteld dat zodra de monteur is geweest en mijn pakket heeft aangesloten ik met KPN moet bellen om de 2e ontvanger te bestellen terwijl toch duidelijke in mijn overeenkomst staat (en op de KPN site) dat er bij het pakket 2 ontvangers zitten, dus nu zit ik de eerste dagen zonder 2e televisie. Ik vind een zeer slechte service en loop er dan ook over na te denken om mijn bestelde pakket te annuleren en bij Ziggo te blijven. ZEER SLECHTE SERVICE KPN!!!!!!!!!!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Geert-Fokkens, welkom! We leveren op dit moment alleen twee ontvangers als dit bij de bestelling aangevinkt wordt. Op het moment dat er maar eentje aangevinkt wordt, kan er later nog één (of meer, afhankelijk van je adres) bijbesteld worden. Dit kan echter pas zodra de lijn actief is en dat is pas als de monteur de boel aangesloten heeft. Het zou mijns inziens niet zo moeten zijn dat je wel op de bevestiging hebt staan dat je er twee gaat krijgen, maar dat er maar één in het installatiepakket zit. Mocht dit toch het geval zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er dan graag verder mee.
Goedenavond
Bedankt voor u reactie, ik heb niets aangevinkt want ik heb telefonisch het pakket besteld en daar duidelijk aangegeven dat het om het pakket gaat met 2 ontvangers en trouwens staat op de site van KPN toch duidelijk vermeld bij het pakket 4K TV geleverd wordt met 2 ontvangers, er staat wel op de site vermeld dat vanwege de voorraad het pakket eventueel met 1 4K en een gewone ontvanger geleverd wordt en dat de gewone ontvanger later omgeruild kan worden als er meer voorraad is. Er staat ook nog wat voor werkzaamheden de monteur doet en daar staat onder andere vermeld dat hij 2 TV's aansluit, lijkt mij onmogelijk met 1 ontvanger, En als je dan de klanten service belt en er wordt dan gezegd dat het mijn probleen is dat ik dat een paar dagen maar met 1 ontvanger zit dus ook maar in 1 kamer TV kan kijken en dat ze niets voor mij kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet
Geert Fokkens
Reputatie 7
Badge +30
Dan lijkt het erop dat mijn collega dit niet juist heeft aangevinkt in de bestelling. Het klopt helemaal wat je zegt, als je echter doorklikt, dan staat 'ie automatisch op 1 ontvanger en dan kan je 'm naar 2 zetten. Al met al een hele vervelende situatie. Hopelijk ervaar je er niet te veel hinder van. Excuses voor deze vervelende situatie.
Ze heeft het wel goed aangevinkt want de mail die ik van haar kreeg na ons telefoongesprek stond het duidelijk aangegeven, kijk en als zou het zo zijn vergissen is menselijk, maar als je dan de klantenservice belt en deze meneer het niet nodig vind om naar de klanten (toekomstige) te luisteren en alleen als maar als een grammefoonplaat die blijft hangen konstant maar bleef herhalen dat hij niets voor mijn kon doen en dat het mijn probleem was en niet de zijne en daarom heb ik geen problemen meer want ik heb gelijk mijn bestelling geannuleerd

Met vriendelijk groet
Geert Fokkens
Reputatie 7
Badge +30
Dat is erg jammer om te lezen. Zoals ik eerder aangaf: we kunnen inderdaad pas een bestelling plaatsen op het moment dat de order voltooid is. Mijn collega heeft dus wat dat betreft wel gelijk gehad. Ik ben natuurlijk niet bij het gesprek aanwezig geweest, dus ik kan niet beoordelen wat er wel of niet besproken en gezegd is. Ik begrijp nu dat je de bestelling hebt geannuleerd, erg spijtig. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.