Zender niet beschikbaar.

  • 11 November 2020
  • 6 reacties
  • 24 keer bekeken

al weken krijgen we om de 5 of 10 minuten: zender niet beschikbaar..alles vele malen geprobeerd echter geen resultaat… een contact met kpn lijkt onmogelijk..ik had graag een telefoonnummer van kpn

Jantineafke

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Jantineafke , KPN is bereikbaar onder nummer 0800 0402, gratis.

 

Badge +19

0800-0402 gratis nummer. We kunnen u ook hier helpen. Dan graag wat meer info over de opbouw van uw netwerk. Zoal welk modem heeft u? Welk type ontvanger? Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Jantineafke , KPN is bereikbaar onder nummer 0800 0402, gratis.

 

@JanD waarom stuur je klanten zo snel naar de klantenservice? Er zijn hier ook forumleden die wel eventueel weten om dit te verhelpen. 😉 Het is erg druk bij de klantenservice en een lange wachttijd. 👍🏼

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Jantineafke,

Hoe is jou tv ontvanger aangesloten met de Experiabox? Is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset? (DVS) En heb je een DVS, welke type DVS heb je?

Hallo @Jantineafke , KPN is bereikbaar onder nummer 0800 0402, gratis.

 

@JanD waarom stuur je klanten zo snel naar de klantenservice? Er zijn hier ook forumleden die wel eventueel weten om dit te verhelpen. 😉 Het is erg druk bij de klantenservice en een lange wachttijd. 👍🏼

Hallo @Dennis Schreve , omdat ik een concreet antwoord geef op de vraag van @Jantineafke , wat is het telefoonnumer van KPN, simpel toch?

Reputatie 7
Badge +17

Ik wil er vanuit gaan dat het gelukt is met bovenstaande informatie gelukt is @Jantineafke? Zo niet kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? @Joep1965, @Dennis Schreve en @JanD heel erg bedankt voor het snelle opvangen van de klant.