Vraag

zender niet beschikbaar

  • 8 December 2020
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Badge

Wij hebben nu al een tijdje last van de storing "zender niet beschikbaar". 

dit komt alleen voor op de bedraden kastjes boven. Dit komt soms wel een keer of 10 voor als we s'avonds tv aan het kijken zijn. Ook het internet valt dan weg 

De tv beneden kijken wij via dvs, hier hebben wij er niet of nauwelijks last van.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Tom951! Zou je eens willen kijken of een reset van het modem of een reset van de tv ontvanger helpt? Mochten deze beide stappen niet helpen zou je dan hier je profiel kunnen invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je verder!:relaxed:

Badge

Hoi Bram, 

 

Wij hebben inmiddels het modem en de ontvangers gereset maar het probleem blijft bij de 2 tv's boven hetzelfde.  Ik heb mijn profiel ingevuld 

Reputatie 7
Badge +17

@Tom951 ik heb een opdracht voor je aangemaakt om het door te zetten naar de technische dienst. Je mag verwachten binnen enkele werkdagen contact met je wordt opgenomen op het bij ons bekende contactnummer. Laat je hier weten zodra het probleem voor je is opgelost?

Badge

Top dankjewel!

Doe ik.