Beantwoord

Zender wisselen gaat traag op de DIW7022

  • 25 January 2024
  • 3 reacties
  • 138 keer bekeken

Sinds eergisteren is het wisselen van zender heel traag geworden. Bij gebruik afstandsbediening op ontvanger DIW7022 gaat het wisselen niet meer direct, maar na ettelijke seconden. Boven in beeld verschijnt sinds eergisteren plots “menu weergeven”, onder in beeld staat “alle zenders”. Na 3 seconden nodeloos wachten komt eindelijk de geselecteerde zender in beeld. Het maakt niet uit of de “p” knop op de afstandsbediening wordt gebruikt of een cijfer als zendernummer wordt ingetoetst. Het lijkt op een software update met onverwachte (en irritante) extra effecten. Mocht dit daadwerkelijk het geval zijn (software update), draai die dan aub terug. Dit is echt niet oke. 

icon

Beste antwoord door Ratonesque 25 January 2024, 21:56

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dit treedt waarschijnlijk alleen in het begin op, @Digibeetjes? Dat is bij mij ook zo...maar na een minuutje ofzo werkt-ie verder goed hoor.

"Menu weergeven" verschijnt sinds een van de laatste updates. Dat is juist handig  bij het navigeren.

Als het de hele tijd blijft optreden kunt u even een frisse start geven. 

 

Helaas blijft het bij mij gedurende de hele avond hetzelfde moeizame verhaal. Ik vermoed dat een recente update dit veroorzaakt. Ik ben bang dat deze ‘upgrade van navigeren’ mij alleen maar frustreert. 

Inmiddels totale restart gedaan. Nu is het wisselen van zender weer vrijwel tijdloos gelukkig. Problem solved!

Reageer