Beantwoord

Zenderpakket Fox en Ziggo

  • 22 June 2020
  • 2 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb geprobeerd met jullie te chatten, maar wat een vreselijke manier van communicatie is dit, dit is blijkbaar een robot en kan mij geen antwoorden geven en een klantenservice mailadres kan ik ook niet vinden, dus doe ik het via deze manier.

Op 16 mei hebben wij het Foxsport zenderpakket toegevoegd en hier hebben wij ook gewoon voor betaald staat er op onze factuur, ook hebben wij op 13 juni Ziggosport toegevoegd en die zal ook betaald worden op de eerstvolgende factuur, maar tot op heden kunnen wij geen gebruik maken van beide zenderpakketten en ik zou heel graag willen dat er contact op wordt genomen of ik zou graag een emailadres willen waar ik een klacht naartoe kan sturen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Angela 

icon

Beste antwoord door Susan_ 28 June 2020, 11:02

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @angelam98, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp heel goed dat je deze zenders wil zien, je moet er immers ook al voor betalen! Daar gaat dus zeker iets mis, en ik kijk graag mee wat precies en hoe ik dit kan oplossen.

Allereerst, je hebt al gekeken bij de zenders die onder Fox Sports vallen? Vanaf 221 is het Fox Sports (HD). Wil je eens kijken wat je hier ziet als je er naar toe zapt? En controleer ook even of ze niet per ongeluk tussen de verborgen zenders staan.

Maar omdat het ook bij je Ziggo pakket voorkomt, wil ik sowieso even in de systemen kijken. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@angelam98, ik heb niks meer van je gehoord helaas. Kan ik hier nog bij helpen?

Reageer