Beantwoord

Zenders op zwart na introductie van het nieuwe menu

  • 10 August 2020
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Na introductie van het nieuwe menu zijn alle zender (behalve NPO 1,2,3) op zwart.

Ik heb al alle stappen uitgevoerd, voorgesteld door de online KPN zelf diagnose (o.a. herstarten van de modem, opnieuw software installeren van de TV kasjes, etc.) zonder effect.

icon

Beste antwoord door SSA 10 August 2020, 17:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @SSA, welke ontvanger heb je?

Heb je ook de ‘frisse start’ (terugzetten naar fabrieksinstellingen) uitgevoerd?

Menu-instellingen-systeem-frisse start. 

Heb je er een switch oid tussen? Zit alles direct bekabeld op de modem?

Vul anders alvast je forumprofiel in voor de KPN moderators. Dit is alleen te zien voor jou en KPN. 

Hi

Via de ontvanger alle nieuwe start mogelijkheden een paar keer uitgevoerd. (Frisse start,  SW opnieuw installeren, modern herstarten, directe verbinding met een modern poort met een lange kabel, aan/uit knopje op de ontvanger) .

Alle bovengenoemde stappen uitgevoerd zonder succes.

Ik had ondertussen gebeld met een KPN hulplijn en er wordt aan gewerkt.

 

Bedankt voor de suggesties.

Groeten

Reputatie 6
Badge +10

Hi @SSA, welkom op ons forum. Wat vervelend dat de zenders op zwart staan sinds de nieuwe software is uitgerold op de tv-ontvanger. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega en dat er gewerkt zou worden aan een oplossing. Is het probleem inmiddels ook opgelost? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik ben gebeld door een KPN specialist en er zou een code naar mijn modem verstuurd worden, om niet-publieke zenders weer open te stellen. Dat is inmiddels gebeurd en alles werkt weer.

Thanks

Reageer