Vraag

Ziggo Sport Korting ivm F1

  • 11 March 2019
  • 15 reacties
  • 493 keer bekeken

Een jaar abbo online bij F1TVPRO kost nu 65 euro.
Ziggo Sport 15 per maand via KPN = 180 euro.

Tijd voor een goede kortingsactie.. wel voor donderdag a.s. ivm start F1 !

15 reacties

Reputatie 7
Het hele F1 seizoen RTL HD nu 0 Euro bij KPN.
Wel in HD idd dit jaar 🙂 Jammer dat je de helft van de race mist door de reclames.. Maar wel gratis.
Reputatie 7
Badge +21
Moet je natuurlijk wel houden van het Duitstalige commentaar, Kai Ebel als RTL TV presentator en (niet te missen) de ruime reclame onderbrekingen 😉
Reputatie 7
Moet je natuurlijk wel houden van het Duitstalige commentaar, Kai Ebel als RTL TV presentator en (niet te missen) de ruime reclame onderbrekingen 😉
Stem je de radio af op "Grand Prix Radio" en dan heb je exact hetzelfde commentaar als bij Ziggo. Wel even de uitzending een aantal seconden pauzeren zodat beeld een geluid gelijk lopen.
Kunt ook indien je nog de mogelijkheid hebt de ouderwetse coaxkabel in je tv drukken,.. Ze leveren over de kabel gewoon het digitale signaal af (Laat je je tv zelf even op digitale zenders zoeken) En kun je ziggo sport (wat dus digitaal in HD wordt verstuurd) gewoon kijken op kanaal 14, echter heb je dan natuurlijk niet de HD kwaliteit als een normale uitzending via KPN. Maar wel zonder reclame en Nederlands. Desnoods even een mooie kwaliteitsinstelling op je tv gebruiken, en is het prima te zien, zo heb ik het vorig jaar gedaan. Dit zal voor dit jaar ook niet veranderen.
Reputatie 5
@JeroenB22 , misschien is je wat ontgaan maar Ziggo levert de eerste 20 zenders in een gelijke cq hogere kwaliteit dan KPN-glas (wat er maar 10 zijn)! En dat geldt dus ook voor kanaal 14. V.w.b. jouw tip om de coax te gebruiken, helaas is Ziggo blijkbaar in hoog tempo bezig om die mogelijkheid te blokkeren (zoals ik ook al zelf ondervonden heb) als je geen abo hebt.
Ziggo stopt inderdaad met het analoge signaal, maar niet met het digitale signaal,....

Je krijgt straks na omzetting van Ziggo ook een tv-ontvanger om alle gecodeerde zenders te kunnen ontvangen. Echter kun je dan alsnog ongecodeerd digitaal tv kijken zonder een digitale tv-ontvanger in huis te hebben.

Hiervoor moet je je tv indien je tv dit kan, op digitale zenders laten zoeken, en Tadaa kanaal 14 zit hier ook bij (digitaal in HD wordt die door de kabel verstuurd) Je hebt dan uiteraard alleen de ongecodeerde zenders, maar voor kanaal 14 prima, daarbij is toen ik nog bij hun zat vanaf de straatkast mijn groene kabel vervangen. Dus het signaal is perfect, en destijds zelf terug gezet omdat het te sterk was. Even een mooie instelling pakken op mijn tv. En ik heb prima beeld om de F1 te kunnen kijken.

Zie ook Hier

En Hier voor het zenderaanbod zonder ontvanger (dus kabel tv)

Edit: blijkbaar heb je dan in de toekomst nog wel een abonnement op de normale kabel tv nodig a €15,- Maar dit lijkt voor het volledige pakket,... Maar hier zijn we nog niet omgezet, dus zolang het nog kan dan gebruik ik het op deze wijze.

Is er niet iemand met een digitale tuner op zijn tv in een omgezet gebied die dit kan checken? 😁
Reputatie 5
@JeroenB22 Lees mijn verhaal nog eens! Ziggo haalt je aansluiting los uit de wijkkast, dus je hebt geen signaal meer (dus geen analoog en geen digitaal) en dat heb ik al bij meerdere mensen meegemaakt waar ik de truc wilde uithalen tbv formule 1!
Hallo @beosound100 ,
Ik ben sinds 1 november klant van Telfort en heb ook nog steeds tv-signaal via de kabel waarmee ik op mijn 2e tv kijk.
Aan Ziggo gevraagd of ik nu wetten overtreedt, nee zeiden ze, zolang we de aansluiting niet fysiek losgekoppeld hebben in de straatkast kun je gewoon legaal kijken.
In mijn regio wordt vanaf 16 april analoog uitgeschakeld, ik ben benieuwd of ze in die regio letterlijk alle straatkasten opengooien en niet(meer)-abonnee's loskoppelen.☺️
Reputatie 5
Ik had 10 jaar nog signaal, maar sinds een klein jaar niet meer! Of het afhangt van de omzetting? In principe hoeven ze daar niets voor in de straatkast te doen, dus geniet er van zolang het nog kan!😉
Reputatie 7
Badge +16
Zonder reclameonderbrekingen kan je ook terecht bij de Belgische en Oostenrijkse tv.

Woon je in het zuiden van Limburg dan kan je via dvb-t gratis Formule 1 kijken via RTBF (La Deux) met Franstalig commentaar, is ook mogelijk via de website/app met Chromecast mogelijkheid. Helaas is wel eenmalig verificatie nodig via een Belgisch gsm nummer. Voor handige Harries geen probleem (mischien ken je iemand met een Belgisch mobiel nummer).
Ook een mogelijkheid is via de Oostenrijkse ORF te kijken. Op de app met Chromecast mogelijkheid wordt het signaal in HD weergegeven. Hiervoor is wel een Oostenrijks IP nummer noodzakelijk. Ook weer: voor handige Harries geen probleem (VPN).
tsja... Mooi balen die 15 euro per maand, maar zoveel is dat nou ook weer niet...

en daarbij--> bij Ziggosport krijg je ook Nascar / F2 / andere raceklasses.....
(en voetbal / golf etc, maar dat boeit toch niemand 😛 )
In mijn regio wordt vanaf 16 april analoog uitgeschakeld, ik ben benieuwd of ze in die regio letterlijk alle straatkasten opengooien en niet(meer)-abonnee's loskoppelen.☺️
Laat je het even weten tegen dan? Ben wel benieuwd! 🙃heeft die tweede tv ook een digitale tunerbom zenders te zoeken? Dat is namelijk ook wel belangrijk. Op tv’s met alleen een analoge tuner kun je dan sowieso niks meer zonder echt een tv ontvanger erbij.
Hallo @JeroenB22 ,
mijn 2e tv heeft een ingebouwde digitale tuner en kijk nu digitaal, analoog is niet meer om aan te zien.
Klanten van Ziggo met alleen een analoge tv kunnen gratis 1 digitale tv decoder krijgen en 2 extra tegen betaling, werken perfect, ik heb ze mogen testen.
Wordt vervolgd.
F1 PRO TV NEMEM nu de eerste 7 dagen gratis is goedkoper dan ziggosport bij kpn en volgens ziggo bij de races nederlands commentaar via laptop hdmi cabel naar tv en je kan andere beelden kijken via smartphone of iPad ben benieuwd naar de race hoe het werk tot nu toe tevreden hoe is.

Reageer