Vraag

ziggo sport opgezegd, maar toch 2 keer gefactureerd

  • 25 June 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Dit is mijn bewijs. Ik ben laaiend dat de service deck gewoon zegt dat ik een bevestigingsmail had moeten krijgen en dat ze verder niets kan doen. Wil ook geen adres geven waarnaar ik de screenshot kan opsturen. Ook geen referentienummer naar het opgenomen gesprek! Ik heb vorige maand ook ten onrechte deze factuur gehad. Toen gedacht dat ik wellicht iets fout gedaan had, nogmaals opgezegd maar toen wel dit screenshot gemaakt. Ik wil gewoon twee keer 14,99 terug en fatsoenlijk behandeld worden door KPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @Ossit, welkom hier. Excuses voor de late reactie. Dus als ik het goed begrijp heb jij Ziggo Sport opgezegd, maar is dat eerder toen niet daadwerkelijk verwerkt. Je hebt geen bevestiging van die wijziging ontvangen (aangezien het niet werkt was), en de zenders bleven gedurende die tijd wel gewoon actief. Klopt dat?

Die afbeelding “bewijst” verder niet zoveel. Dat is puur een screenshot van MijnKPN. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik je niet geloof of iets dergelijks, maar volgens mij komt het nu een beetje neer op een technisch probleem die je toen ervoer, of een gebruikersfoutje.