Beantwoord

Zijn er meer klanten die al jaren voor 4K betalen, en aan het lijntje worden gehouden dat 'binnenkort' alles op 4K kwaliteit wordt uitgezonden?

  • 7 July 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Zijn er meer klanten die al jaren voor 4K betalen, en al jareb aan het lijntje worden gehouden dat 'binnenkort'  alles op 4K kwaliteit wordt uitgezonden?

icon

Beste antwoord door PeterG 7 July 2020, 14:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Alles op 4K kwaliteit uitgezonden?
Da's een utopie.

Geen idee waar “binnenkort alles op 4k” vandaan komt. Zeker niet bij KPN.

Maar als je het nieuws een beetje volgt had je 2 jaar geleden al kunnen weten hoe het ervoor staat met 4k. Het is nog lang geen E.B.U. norm!

Voorlopig (jaren) moet je het van on demand diensten hebben als Netflix, Disney+, Prime e.d. Voordat 4k net zo geïntegreerd is als HD nu zijn we 12 tot 15 jaar verder schat ik zo.

Door de corona is alles ook weer met een jaar uitgesteld. Er zou, door o.a. Eurosport, groot uitgepakt worden met Ol. Spelen en Tour de France met een apart 4k-kanaal. Ook KPN zou dat gaan doorgeven (er is al eerder een tijdelijk 4k kanaal geweest). Ook EK voetbal en Wimbledon zouden dit jaar in 4k beschikbaar komen.

Er wordt genoeg over gemeld. Geen van onderstaande sites doet ergens die idiote “belofte”.

Bv via

totaal.tv
mediamagazine.nl
broadcastmagazine.nl
breedbeeldweetjes.wordpress.com

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @BEEEL en welkom hier op het forum :)

 

Eigenlijk kan ik me alleen maar aansluiten bij @PeterG. Ik kan daar verder eigenlijk niks meer aan toevoegen. Hopelijk heb je hier iets aan gehad en weet je nu hoe de vork in de steel zit!

Reageer