Vraag

ZTE ZXV 8001 blijft updaten

  • 2 January 2021
  • 2 reacties
  • 195 keer bekeken

Reputatie 1

 

Goedemiddag,

De ZTE ZXV8001 van mijn schoonvader blijft in een loop zichzelf updaten.

Als we kiezen voor uitstellen dan kun je wel tv kijken, de gids doet het maar het menu blijft leeg. Je kunt hierdoor dus ook niet naar bijv. Instellingen of vandaar uit de ontvanger terug naar fabrieksinstellingen te wijzigen of om de software te verwijderen.

ik heb dit topic gevonden:

Ik heb de ontvanger rechtsteeks op experiabox aangesloten, 30 sec uitgezet, aangezet, stand-by knop ingehouden en via het menu voor zowel software verwijderen als terug naar fabrieksinstellingen gekozen. In beide gevallen blijkt uit helemaal niets dat 1 van deze acties iets doet. De ontvanger gaat weer verder waar hij gebleven is, software downloaden, in geheugen plaatsen. Het enige wat nu niet meer gebeurd is foutmelding 121.

Wat kan ik nog meer proberen of is de ontvanger defect? Zowel mijn schoonvader als ik hebben al lang naar tevredenheid KPN en hebben dit nog nooit meegemaakt.

 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 1

Nogmaals experiabox 30 sec spanningsloos gemaakt. Nog een keer ontvanger opnieuw 30 sec uitgehad. Nog een keer weer aan gezet. Nu lijkt alles goed te gaan. Alles bij elkaar wel 12 pogingen gedaan. Hopelijk blijft het werken maar het geeft geen lekker gevoel.

Reputatie 7
Badge +17

Jammer om te lezen dat het updaten van de tv-ontvanger van jouw schoonvader zo moeizaam verliep, @Sicboy . Ik begrijp dat het inmiddels toch is gelukt om de update uit te voeren, dat is fijn. Laten we hopen dat het nu goed blijft gaan. Zo niet, trek dan gerust opnieuw aan de bel.