Beantwoord

Zwart beeld en niet spoelen in KPN tv app op iPhone 14 pro max

  • 8 February 2024
  • 6 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik heb een iPhone 14 pro max en daarop werkt de kpn tv niet. Als ik een programma wil kijken krijg ik een zwart beeld. Je kunt ook niet vooruit spoelen bij een programma van gisteren. Ik heb de resolutie op 480 of lager gezet. Via het help menu kwam ik bij afspelen via internet. Dat werkte ook niet. Ook opgenomen programma’s kan ik niet kijken. Via windows chrome werkt het wel. 
 

Wat is hier aan de hand?

icon

Beste antwoord door Dutch Yoda 12 February 2024, 14:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dutch Yoda ,

Probeer de app eens te verwijderen. En dan daarna opnieuw installeren. 

Dat is het eerste dat ik gedaan heb en dat werkt niet.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Dutch Yoda!

Goed dat je de app al opnieuw hebt geïnstalleerd. 😄
Ik ben benieuwd, wat als je het via het mobiele netwerk test? Dus de wifi uitzet? Blijft het scherm dan ook zwart?

Zo ja, wil je dan ook je toestel eens herstarten? 
Mocht ook dat niet helpen, heb je dan toevallig een VPN actief op je toestel? Zo ja, schakel deze dan tijdelijk uit. Benieuwd of het beeld dan terugkeert. 🤞

Hi @Sanne van KPN 

Ja ik heb Express VPN verbonden met de Rotterdam server. Als ik die verbreek werkt het opeens.

Maar ik wel wel heel graag mijn VPN verbonden hebben. Kan dat met de KPN TV app.

 

Groeten,

Marcel aka Master Yoda

 

Hi @Sanne van KPN 

Ik heb de advanced opties:

  • Block Trackers
  • Block malicious sites
  • Block ads

uit en daarna weer aangezet. En nu werkt de KPN TV app met de VPN actief.

Reputatie 7
Badge +17

Successful I'm glad you were.

Fijn dat het op die manier gelukt is! Bedankt voor het delen van de oplossing en veel kijkplezier! 😁

 

Reageer