Beantwoord

Aantal licenties KPN Veilig van 5 naar 2 apparaten

  • 11 April 2021
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Om de eoa vage reden is mijn KPN veilig van 5 toestellen teruggezet naar 2.

Hoe kan dit?


*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 April 2021, 14:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marj0. Wat vreemd dat je ineens maar 2 licenties hebt voor KPN Veilig. Ik zal dit verder voor jouw uitzoeken. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Gedaan👍🏼
ik hoor het graag!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en zag dat je altijd al 2 licenties voor KPN Veilig hebt gehad. Dit kan je zelf terug zien op jouw facturen. Wanneer je een internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit afneemt bij KPN krijg je gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Kies je voor een abonnement van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je 5 licenties gratis. 

Als je niet voldoende hebt aan 2 licenties kan je dit altijd verder uitbreiden in MijnKPN.

 

 

Dit is vreemd, er is een inet verbinding van 500/500 en tv en vaste telefoon en 2 mobiele abonnementen.…

In feb is er een abo bijgekomen en wellicht dat saar iets fout is gegaan hiermee? 
ik had er 5!!

mvg Marjo

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je uitgezocht en zag dat je altijd al 2 licenties voor KPN Veilig hebt gehad. Dit kan je zelf terug zien op jouw facturen. Wanneer je een internetabonnement met een internetsnelheid van 50 of 100 Mbit afneemt bij KPN krijg je gratis KPN Veilig voor 2 apparaten. Kies je voor een abonnement van 200, of 500 Mbit/s of 1 Gbit/s, dan krijg je 5 licenties gratis. 

Als je niet voldoende hebt aan 2 licenties kan je dit altijd verder uitbreiden in MijnKPN.

Op het adres en klantnummer dat je hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel kom ik een Alles in 1 instap abonnement tegen. Dit abonnement heeft standaard een download snelheid van 50 en een upload van 5 Mbit/s. Jij hebt hier sneller internet (500) aan toegevoegd, helaas krijg je in dat geval niet 5 KPN veilig licenties gratis. Vreemd dat je het eerder wel hebt gehad. Pas bij een Internet en TV 4k abonnement, of een overstapt naar Hussel 200/500/1GB krijg je 5 licenties gratis. 

Wat een gekke toestand, zo compleet qua abonnementen, dan toch van de 5 naar 2 gekort worden na het afsluiten van een extra mobiel abonnement ?! 

Morgen klantencontact toch maar benaderen, want dit gaat niet goed lijkt mij :(
Soiso bedankt voor het meekijken ;)
 

Mvg Marjo