Beantwoord

Glasvezel installatie tijdens corona crisis

  • 16 April 2020
  • 4 reacties
  • 220 keer bekeken

Er lopen in mijn flat op dit moment monteurs rond die glasvezel komen instaleren.

Deze mannen hebben geen beschermende kleding,mondkapjes of handschoenen aan.

Ik weet niet waar deze lui allemaal geweest zijn .

Zolang mijn eigen kinderen niet eens op bezoek mogen komen ben ik niet van plan om deze mensen binnen te laten.

Ben ik dit verplicht ?

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 April 2020, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Waar zit bij u de meterkast? Bij sommige flats zit de meterkast op de gang. In dat geval heb je er dus waarschijnlijk niet veel mee te maken. Hoe is dat bij u?

Mogenlijk moeten ze bij u in de meterkast zijn om ook de bovenburen aan te kunnen sluiten. Deze monteurs weigeren kan dan wel eens boze gezichten opleveren...

Hoi @Soraya17 . Jouw gezondheid en veiligheid staan uiteraard voorop! En als jij het niet vertrouwd laat je gewoon niemand binnen.

Ik probeer de situatie beter te begrijpen. Is het een huurflat? Of betreft het een koopwoning? Heb je contact met de andere bewoners?  Is er gecommuniceerd over deze werkzaamheden? Heb je een brief gehad? 

Hallo Erwin,

Ik woon in een huurflat en voordat de corona crisis uitbrak hebben wij wel bericht ontvangen dat er glasvezel zou worden geïnstalleerd.

Dat is allemaal stil komen te liggen door corona. Nu lag er een pamflet in de bus ,maar er wordt helemaal niet gepraat over maatregelen om besmettingen te voorkomen 

Ze dragen geen handschoenen of mondkapje.

Ze lopen bij iedereen in en uit . Het lijkt mij geen noodzaak om nu die glasvezel te installeren en ze komen er bij mij dan ook niet in . 

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat kan ik me zeker voorstellen, @Soraya17. Ik verwacht dat het de collega's van KPN NetwerkNL zijn. Je kunt daarom ook het beste je klacht bij hen neerleggen. Zij kunnen het verder oppakken, daar zij ook degene zijn die de monteurs aansturen. Je bent overigens natuurlijk niet verplicht om ze binnen te laten, dat wil ik nog eens benadrukken.Â