KPN_Veilig_ihnqmy1libx1m_.mpkg is beschadigd en kan niet worden geopend. Verplaats deze naar de prullenmand
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelKPN_Veilig_ihnqmy1libx1m_.mpkg is beschadigd en kan niet worden geopend. Verplaats deze naar de prullenmand
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Met zo'n melding, zou ik inderdaad eerst KPN Veilig helemaal verwijderen van jouw Mac.Â
Daarna KPN Veilig opnieuw downloaden :Â
https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm
Â
Ikzelf heb KPN Veilig werken op mijn Mac onder Catalina.
Â
Onder macOS Catalina worden meer permissies gevraagd voor bepaalde rechten. KPN Veilig heeft volledige toegang nodig tot de schijf om zo optimale bescherming te bieden. Dit is altijd zo geweest, maar door een wijziging in macOS moet de gebruiker hier nu expliciet toestemming voor geven.
De stappen zijn als volgt:
Is KPN Veilig nu werkend op jouw Mac?Â
Anders eerst helemaal verwijderen, dat gaat als volgt :Â
KPN Veilig op Mac verwijderen
Kies [Applications]
Het programmascherm wordt geopend.Â
Kies [Uninstall KPN Veilig]
Kies [Uninstall]
KPN Veilig wordt van je computer verwijderd.Â
KPN Veilig is van je computer verwijderd.
Mocht het op bovenstaande manier niet lukken, klik dan op [Ga verder] om KPN Veilig met het F-Secure verwijderprogramma van je PC te verwijderen.
Kies 1 van de locaties:Â
Dit bestand bevind zich meestal in de map Downloads. Sleep het bestand dan naar de Desktop.
cd ; cd Desktop ; sudo sh uninstall_MacProtection
Het verwijderen wordt gestart. Zodra dat succesvol is afgerond zal de melding "Uninstallation complete" verschijnen.Â
Daarmee is F-Secure voor Mac verwijderd.
Â
nog steeds niet gelukt. het is verwijdert uit mijn apps, maar installeren lukt niet
Heb je KPN Veilig al volledige schijftoegang gegeven via systeemvoorkeuren?Â
(Zie eerste reactie)
Â
nee, hij ziet de download/fSecure niet
Â
Heb je Catalina draaien of een ouder besturingssysteem?  Met Catalina zou het geen probleem mogen zijn.Â
Â
Hoi
Ook na het opnieuw downloaden krijg je dezelfde foutmelding? Of wat zie je. Kun je daar een screenshot van sturen? En kun je nog antwoord geven op de vraag van Noordzee?
nog steeds niet gelukt. het is verwijdert uit mijn apps, maar installeren lukt niet
Â
Weet je wel zeker dat je de officiële verwijderprocedure hebt gebruikt Â
(Zie mijn tweede reactie…)Â
Daarna opnieuw downloaden .
En dan schijftoegang verlenen (zie mijn eerste reactie)Â
Heb je wel de laatste versie van Catalina draaien?Â
Er is van de week weer een update geweest….Â
Â
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.