Beantwoord

403 foutmelding bij Antimalware filter

  • 30 December 2020
  • 3 reacties
  • 337 keer bekeken

Hallo, wanneer ik de link in mijn KPN volg naar [kpn veilig] kom ik in het volgende scherm met het volgende. links in het scherm het KPN logo - in het midden KPN Veilig en malewarefilter - en rechts uitloggen. hier staat niet vermeld dat ik ben ingelogd of uitgelogd. wanneer ik vervolgens de link in malewarefilter aanklik krijg ik het volgende scherm met de melding: 403 forbidden en daaronder Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2.

 

mijn vraag hoe weet ik nu of ik KPN veilig wel of niet heb geĂŻnstalleerd. volgens mij niet dus.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 January 2021, 18:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Bertsch

Ik krijg dezelfde foutmelding:

403 Forbidden

 

Microsoft-Azure-Application-Gateway/v2

 

Ik lees wel dat later Telfort en klanten met Sneller Internet Buitengebied melding krijgen dat het KPN product niet beschikbaar is. Die netwerken zijn nu nog anders dan die van de KPN. Die gebruikers krijgen nog een leesbare melding, niet een foutmelding.

Is dit product voor KPN klanten wel beschikbaar of is het uitgesteld tot na de migratie van al die andere netwerken ?

 

Groet Bart

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Bertsch, welkom op het forum! Sorry voor de hele late reactie! Heb je hier nog steeds last van? Zo ja, zou je dan je forumprofiel willen invullen. Reageer hier weer als je dat gedaan hebt. Geef ook even aan in welke browser je dit hebt, en of je het in anderen getest hebt.

Reputatie 7
Badge +30

Hier ben ik ook al weer met een verder antwoord, Bert :)

 

Het lijkt hier te gaan om een issue die verband houdt met de inlogsessie. We hadden rondom dat eind vorig jaar een bug. Die is begin december ook hersteld,. Maar blijkbaar komt het dus nog wel af en toe voor. Het is nu opnieuw op de lijst gezet om verder nagekeken te worden wat er precies misgaat, en hoe dat opgelost kan worden.

In de tussentijd, als dit probleem voorkomt, is het dan  een kwestie van cache legen in je browser. Daarna kun je dan wel de link gebruiken.