Beantwoord

KPN Veilig activeren foutmelding

  • 19 juni 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik wil graag mijn 2 apparaten aanmelden voor kpn veilig maar ik krijg de volgende melding.

accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

 

Wat kan ik daar aan doen?

 

Groet,

Wouter

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 26 juni 2020, 12:17

Dag @KPN Veilig activeren lukt niet. Van harte welkom hier. Vervelend dat de aanmelding niet lukt. Waar krijg je deze foutmelding precies te zien? Volg je de stappen in het installatieprogramma? Wil je eens een screenshot delen van de foutmelding? Verder ben ik nog benieuwd of je andere antivirusprogramma's op je apparaten hebt geïnstalleerd. Zo ja, welke? 

Vul ten slotte je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @KPN Veilig activeren lukt niet. Van harte welkom hier. Vervelend dat de aanmelding niet lukt. Waar krijg je deze foutmelding precies te zien? Volg je de stappen in het installatieprogramma? Wil je eens een screenshot delen van de foutmelding? Verder ben ik nog benieuwd of je andere antivirusprogramma's op je apparaten hebt geïnstalleerd. Zo ja, welke? 

Vul ten slotte je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @KPN Veilig activeren lukt niet. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels gelukt om de apparaten aan te melden? Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer