Beantwoord

KPN Veilig blokkeert sites

  • 30 December 2019
  • 10 reacties
  • 1447 keer bekeken

Ik heb laatst contact gehad over het niet kunnen bereiken van sites met iemand van jullie servicedesk. zij raadde me toen aan om de geblokkeerde sites toe te voegen bij de niet te blokkeren sites in het programma. Leek me een goed idee. Alleen werkt het niet. Er zijn nog steeds sites die alleen werken als ik ze toe voeg. Alleen het uitzetten van KPN veilig werekt en geeft me direct toegang tot de zites. Erg irritant en ik heb het vroeger toen we als bedrijf werkten met Kaspersky ook gehad. Het gevolg was dat zo ongeveer iedereen kaspersky uitzette en het nut van de virusbescherming dus vervloog.

 

Hoeveel van mijn abonnement betaal ik voor KPN veilig? en hoeveel zou dit in de kosten gaan schelen als ik het niet wil hebben?

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 December 2019, 18:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

KPN Veilig krijg je gratis op twee verschillende apparaten.

KPN Veilig bestaat uit drie onderdelen. In mijn situatie is alleen Virusbescherming ingeschakeld. Je hebt daarnaast ook nog Browserbeveiliging en Ouderlijk toezicht. 

Wanneer je Browserbeveiliging uitschakelt, ga je waarschijnlijk geen last meer hebben van dit soort blokkades. Ouderlijk toezicht is ook nog uit te schakelen maar dat zal de reden van de blokkade niet zijn.
 

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Paul K. Zoals Noordzee al zegt zit KPN Veilig voor 2 apparaten inbegrepen bij het abonnement. Ik ben benieuwd of het verder wel correct werkt als je het gedeelte van browserbeveiliging uitschakelt.

Ik heb gevonden hoe ik de browser beveiliging uitzet en ga het een tijdje aankijken. Ik kom er nog op terug.

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het gelukt is om de browserbeveliliging uit te schakelen. :thumbsup_tone3:

Nou, dat was snel. Ik wil de uitslag van de staatsloterij bekijken en dat werd tegengehouden. Pas toen ik de hele kpn veilig dicht gooide kwam ik er op. Zowel in firefox als in chrome. Het is dus geen cookie kwestie

Reputatie 7
Badge +28

Typisch hoor. Hier geen problemen met die site. Ik gebruik overigens Safari en nee, ik had geen prijs. :rage:

Heb je het ook geprobeerd met het uitschakelen van browserbeveiliging + Ouderlijk toezicht? 

(En wellicht even de browsegeschiedenis wissen….) 

Als verder iedereen die KPN Veilig gebruikt niet op die website zou kunnen komen, dan zou het hier vol staan met meldingen. 

Ik blijf liever van de cookies af. Ik heb in de loop der tijden heel wat wachtwoorden verzameld die ik mssn wel per ongeluk verwijderd. Verder zie ik ook even niet zo snel waar ik dat kan vinden.

 

Ik denk omdat ik het in twee programma’s heb, dat het daar niet aan ligt. Ik gebruik voor 95% firefox en Chrome alleen als het niet echt anders kan. Dus daar is niet zoveel browse geschiedenis.

 

Ik denk dat ik toch maar terug ga naar mijn eerste vraag: Hoeveel kost kpn Veilig mij, e  kan ik dit in korting krijgen?

Reputatie 7
Badge +28

KPN Veilig kost jou niets als je het op maximaal twee apparaten gebruikt. Het is niet mogelijk om korting te krijgen als je geen gebruik maakt van KPN Veilig. 

Reputatie 7
Badge +28

@Paul K 

Alles duidelijk zo? Wil je geen gebruik maken van KPN Veilig?, dan gewoon het programma deïnstalleren. 

Je duidelijk zo. Niet tevreden, maar duideljk. Is iets nieuws wat ik met kpn maar moet leren accepteren.