Beantwoord

KPN Veilig installeren lukt niet omdat ik niet kan inloggen met KPN ID

  • 14 October 2021
  • 2 reacties
  • 59 keer bekeken

ik probeer al 2 dagen om KPN veilig te installeren. Dat gaat goed totdat ik in moet loggen met mijn kpn id. het vlakje inloggen wordt even grijs en dan weer groen en er gebeurt niets. er is geen andere virusscanner meer geinstalleerd, alleen windows defender staat aan.

icon

Beste antwoord door mailtoon 14 October 2021, 19:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Inmiddels zelf de oplossing gevonden. Installeren via de link in de mail werkte niet. 

via de browser naar velig.kpn.com gegaan, hier kun je inloggen op mijn kpn en daarna installeren.

probleem gefixt.  Wel jammer dat ik gisteren een kwartier aan de lijn heb gezeten met een medewerker van kpn die mij echt niet verder kon helpen. ik moest later nog maar eens bellen. wellicht dat dit doorgestuurd kan worden naar de helpdesk.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @mailtoon, welkom! Goed om te lezen dat het je zelf gelukt is! Wel jammer om te lezen dat het installeren via de link in de mail niet werkte.. Ik stuur je een privébericht. Als je daarop reageert, dan kan ik het intern doorgeven.