Beantwoord

KPN veilig kan geen scan maken op ipad van apple

  • 26 januari 2019
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Wij hebben op meerdere toestellen KPN veilig staan.
2 windows computers werkt prima, 1 samsung telefoon ook prima.
Nu staat kpnveilig ook nog op 3 ipads geiinstaleerd zegt alles is veilig maar kan er geen scan mee maken.
Met andere apparaten dus wel . 2 hier van zijn versie, 9.3.5 paar jaar oud dus.
Is dit de reden dat hij niet scant?
Zo ja, kan ik beter mijn abonnement opzeggen dan?
icon

Beste antwoord door Marina_ 27 januari 2019, 18:30

Hallo Momo14, De systeemeisen verschillen per apparaat. Welke systeemeisen je voor je apparaat nodig hebt vermelden we op deze pagina. Voor een tablet of mobiel telefoon heb je wel iOS 10 en hoger nodig. Dit is dus de reden dat het niet meer werkt. Je kunt KPN Veilig stopzetten, maar dan houdt je maar 2 licenties over. Dan kun je niet alle apparaten meer beveiligen waar KPN veilig nu wel goed op draait.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Momo14, De systeemeisen verschillen per apparaat. Welke systeemeisen je voor je apparaat nodig hebt vermelden we op deze pagina. Voor een tablet of mobiel telefoon heb je wel iOS 10 en hoger nodig. Dit is dus de reden dat het niet meer werkt. Je kunt KPN Veilig stopzetten, maar dan houdt je maar 2 licenties over. Dan kun je niet alle apparaten meer beveiligen waar KPN veilig nu wel goed op draait.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer