Beantwoord

KPN Veilig niet gratis

  • 19 October 2020
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Reputatie 3

KPN velig gratis voor 2 apparaten...?
Helaas niet gratis.. €3,- per maand..

Gratis installeren lukt mij in ieder geval niet..

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 October 2020, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ffocus. Je krijgt bij een Internet abonnement van KPN voor 2 of 5 apparaten (afhankelijk van je internetsnelheid) gratis KPN Veilig. De installatie kan gestart worden op deze pagina na het inloggen met jouw KPN ID. Als dit niet lukt, dan zoek ik graag voor je uit wat hier de reden van is. Laat je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? 

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie.

Ik krijg de volgende melding:

Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.

 

De “mogelijkheden” zijn er wel maar “niet gratis”..
 

Mogelijk komt dit omdat ik een z.g. TFT abonnement heb..

zeer binnenkort een z.g. hussel abonnement. Mogelijk dat het dan wel lukt.

 

Reputatie 7
Badge +21

Bij een Hussel abonnent zit gratis KPN Veilig voor minimaal 2 apparaten, dus dat moet goed komen. :blush:

Reputatie 3

Blijkbaar niet bij het TFT abo…

Mag wel even vermeld worden..

 

Reputatie 7
Badge +21

Blijkbaar niet bij het TFT abo…

Mag wel even vermeld worden..

Als je bij Telfort geen gratis virusscanner had, dan is dat nu bij KPN ook niet het geval zolang je een oud Telfort abonnement afneemt. Zodra je het abonnement wijzigt naar een Hussel abonnement krijg je gratis KPN Veilig.