Beantwoord

KPN Veilig verlopen, kan het niet opnieuw installeren

  • 31 May 2021
  • 4 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik heb bij KPN een abonnement op KPN Veilig 

Ik kreeg een mededeling op mijn desktop dat mijn licentie op KPN Veilig was verlopen en ik deze moest verlengen werkte mijn KNP Veilig niet meer.

Verlengen lukte niet

Herinstalleren lukte ook niet 

Op de site van KPN Veilig krijg ik een grijs scherm met de mededeling “Deze content is geblokkeerd. Neem contact op met de site-eigenaar om het probleem op te lossen”

Hoe ga ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door tchelicon 31 May 2021, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Opgelost door Ondersteuningsprogramma's - F-Secure te hanteren

Schijnbaar was er ergens niet helemaal verwijderd

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en welkom @tchelicon!

Fijn om te lezen dat je de oplossing al hebt gevonden :) en dank dat je het deelt! Mogelijk zijn andere bezoekers op ons forum er ook weer mee geholpen. Laat het gerust hier weten als we iets voor je kunnen betekenen.

Ik zit met het zelfde probleem , sinds enkele dagen krijg ik ook de melding  ; Deze content is geblokkeerd. Neem contact op met de site-eigenaar om het probleem op te lossen”

Hoe krijg ik dit opgelost ??

Reputatie 7
Badge +19

@Nestor48 Dat klopt, er speelt een storing met KPN Veilig, er wordt hard aan gewerkt. Er is  een tussentijdse oplossing inmiddels, door KPN Veilig via deze link te downloaden