Beantwoord

KPN Veilig werkt niet meer.....

  • 22 January 2020
  • 9 reacties
  • 3131 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties

Op zowel pc als laptop werkt kpn veilig niet meer. Dus ik dacht verwijderen en opnieuw installeren. Doch verwijderen lukt ook niet - als ik via (Windows10) start naar KPN ga en kies voor KPN Veilig dan gebeurt er niets….! Het werkt gewoon niet.

Als ik startscherm op icoon KPN veilig klik (Dubbelklik) ook dan gebeurt er niets.

Wie kan me helpen?

icon

Beste antwoord door Tycha 22 January 2020, 13:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @n53 

 

Zou je via deze link de F-Secure verwijderprogrammawillen downloaden en installeren? Met deze tool kan je KPN Veilig volledig verwijderen. Ik ben erg benieuwd of de installatie daarna wel lukt?

 

Zie ook KPN Veilig op PC: Installeren, gebruiken of verwijderen

Ja, dat zal ik zo doen - maar ik ben natuurlijk ook benieuwd WAAROM het beveiligingsprogramma niet meer werkt!

 

Reputatie 7
Badge +11

Geen idee,het is wel vreemd dat het op twee apparaten niet werkt, misschien heeft iemand anders een idee,

hoe dit komt?

Inmiddels is het gelukt om PC veilig van de computer te verwijderen, ook icoontje is weg. Wel krijg ik na het verplicht weer opstarten de melding: Virus&Bed. beveiliging Windows Defender - Tik om Antivirus bij te werken. Moet ik dit doen???? - ik moet nog PC Veilig weer installeren. Nu denk ik huh….? (oké dus het is duidelijk dat ik geen eh…  deskundige ben)

Inmiddels KPN Veilig weer geinstalleerd (pffff...) - dat ging met hobbels - kreeg eerst n paar keer vreemde melding. (zie foto)

 

Maar nu is mijn vraag: ik krijg melding (na installatie PC veilig): de browser extensie voor Google Chrome is niet in gebruik - nu instellen????

wat betekent dit en wat moet ik hiermee??

Reputatie 7
Badge +11

Kijk eens Hier

 

Over de browser zie https://help.f-secure.com/product.html?home/internet-security/latest/nl/task_C9E6D4FA2C7D4A0BA27CD8F1F7037308-internet-security-latest-nl

Tycha: heel hartelijk dank voor je antwoorden/hulp. Uiteindelijk is alles gelukt en kan ik voor mn gevoel weer veilig online.  En hopelijk krijg ik die melding(en) van je verbinding is niet privé….. niet meer. 

Reputatie 7
Badge +11

Fijn, graag gedaan 😀

Reageer